اخبار   
 

 مسابقه طراحی Lexus 2016 برگزار می‌شود

مسابقه طراحی Lexus 2016 با موضوع پیش بینی (Anticipation) برگزار می‌شود...

مسابقه طراحی Lexus 2016 برگزار می‌شود

مسابقه طراحی Lexus 2016 با موضوع پیش بینی (Anticipation) برگزار می‌شود.



سرویس معماری هنرآنلاین: این مسابقه بین‌المللی برای اولین بار در سال 2013 برگزار شد و هنرمندان و طراحان سراسر جهان در آن حضور یافتند. برگزاری این رقابت‌ها منجر به رشد ایده‌های هنرمندانی می‌شود که می‌توانند برای ساختن جامعه‌ای بهتر گام‌های بزرگی بردارند. چهار فینالیست برتر این مسابقه فرصت معرفی به تمام جهان را خواهند داشت و آثارشان در یکی از مهمترین رویدادهای طراحی به نمایش درخواهد آمد.

کمپانی لکسوس در نظر دارد با برگزاری این مسابقه برای توسعه محصولات و خدمات خود، نیازهای مردم و جامعه را پیش‌بینی کند و به همین دلیل موضوع مسابقه را "پیش بینی" (Anticipation) اعلام کرده است.

همه هنرمندان و طراحان در زمینه‌های معماری، طراحی تولید، مد و سایر گرایش‌ها با هر ملیتی و با سن بالاتر از 18 سال می‌توانند در این رویداد هنری شرکت کنند. تکنیک ارائه کار آزاد است و شرکت‌کنندگان می‌بایست آثار خود را در فرمت‌های JPG ، GIF یا ویدیو های با فرمت FLV ارسال نمایند. ضمنا شرکت در این مسابقه رایگان است.

هیئت داوران پس از بررسی آثار چهار نفر از برترین طرح‌ها را معرفی خواهد کرد، طرح‌های این برگزیدگان تا سقف 3 میلیون ین از حمایت مالی اسپانسر برای تولید بهره مند خواهند شد و این طرح‌ها طی جلساتی توسط اساتید بررسی می‌شوند.

علاوه بر این هشت فینالیست دیگر نیز جایزه سفر به میلان در ایام "هفته طراحی میلان" که از 12 تا 17 آوریل 2016 است را دریافت خواهند کرد، همچنین آثار منتخب نیز در نمایشگاه مذکور به نمایش درمی آید.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ 18 اکتبر 2015 ( 26 مهرماه سال جاری ) به وب سایت http://www.lexus-int.com/lexus-design/lexus-design-award مراجعه نمایند.

  منبع : هنرآنلاین
  14:21   چهارشنبه 11 شهریور 1394  
 نظرات