اخبار   
 

 یک پروژه‌ی ایرانی در فهرست تقدیرشدگان جشنواره‌ی ورسای

فهرست تقدیرشدگان جشنواره‌ی ورسای فرانسه منتشر شد. کمیته‌ی بین‌المللی شهر پاریس در ستاد جهانی یونسکو هر سال یک جشنواره‌ی معماری برگزار می‌کند و به چند بنای برتر سال جایزه می‌دهد ...

یک پروژه‌ی ایرانی در فهرست تقدیرشدگان جشنواره‌ی ورسای

فهرست تقدیرشدگان جشنواره‌ی ورسای فرانسه منتشر شد. کمیته‌ی بین‌المللی شهر پاریس در ستاد جهانی یونسکو هر سال یک جشنواره‌ی معماری برگزار می‌کند و به چند بنای برتر سال جایزه می‌دهد.

در این دوره از جشنواره آثار و معماران برگزیده از شش منطقه مختلف در سراسر جهان مورد تحسین قرار گرفتند. ۱۲ اثر برتر در ۴ دسته هتل، مراکز خرید، رستوران و فروشگاه در این فهرست دیده می‌شوند.

مرکز خرید ارگ در منطقه تجریش تهران هم با طراحی دفتر " Arsh 4d studio" در فهرست پروژه‌های تحسین شده این رویداد قرار گرفته است.

مرکز خرید ارگ، مرکزی است ۵ طبقه (دو طبقه همکف و سه طبقه دیگر) که به صورت اختصاصی به فعالیت تجاری می‌پردازد. ارگ یکی از جدیدترین مراکز خرید تهران است که در منطقه تجریش واقع شده است. وجود فروشگاه‌های متنوع با متراژهای مختلف و هزار واحد پارکینگ در ۵ طبقه، شهر بازی و فودکورت این مرکز خرید را تبدیل به یکی از مراکز خرید مجلل تهران کرده است.

  منبع : وبگاه هنرآنلاین
  19:29   شنبه 3 تیر 1396  
 نظرات