اخبار   
 

 اهدای جوایز برگزیدگان مسابقه‌ی بین‌المللی استعدادیابی معماری

مراسم اعطای جوایز رقابت‌های بین‌المللی معماری اینسپیرلی (Inspireli)، شامگاه دوشنبه‌ی پیش با حضور شماری از مقامات چک، سفرا و دیپلمات‌های مقیم و گروه کثیری از دوستداران و هنرمندان در پراگ برگزار شد و به‌طور رسمی جوایز رتبه‌های یکم تا سوم این رقابت‌ها اهدا شد ...

اهدای جوایز برگزیدگان مسابقه‌ی بین‌المللی استعدادیابی معماری

مراسم اعطای جوایز رقابت‌های بین‌المللی معماری اینسپیرلی (Inspireli)، شامگاه دوشنبه‌ی پیش با حضور شماری از مقامات چک، سفرا و دیپلمات‌های مقیم و گروه کثیری از دوستداران و هنرمندان در پراگ برگزار شد و به‌طور رسمی جوایز رتبه‌های یکم تا سوم این رقابت‌ها اهدا شد.

چنانکه پیش از این اطلاع رسانی شده بود، از ایران پروژه میدان آذربایجان به مدیر گروهی سمیه روانشادنیا وهمکاران او عطاءالدین ششمانی و محمد مهدی واحدی امسال به طور مشترک با کشور ایتالیا رتبه سوم مسابقه بین المللی استعدادیابی INSPIRELI AWARD ۲۰۱۶ را دریافت کرد.

این رقابت‌ها همه ساله در بین معماران جوان زیر ۳۵ سال از بیش از یکصد کشور جهان برگزار می‌شود که در رقابت‌های سال ۲۰۱۶، با تصمیم هیات داوران، رتبه سوم مشترکا به خانم روان شادنیا و یک دانشجوی معماری ایتالیایی اختصاص یافت.

مسابقه سال ۲۰۱۶ دارای بیش از ۱۰۵۲ شرکت کننده از ۹۹ کشور و ۳۰۰ دانشگاه جهان بوده است، شرکت کننده‌هایی که ۲۹۰۳تصویر را در سایت بارگذاری کرده و ۲۵۶۲۶ رأی دریافت کرده‌اند. هیئت هیئت داوران متشکل از ۵۵ معمار برجسته از ۳۹ کشور جهان است که بعد از آرای تخصصی خود و آرای مردمی تعداد ۵۰ طرح رادر ۱ دسامبر بعنوان فینالیست مسابقه بین المللی INSPIRELI AWARD ۲۰۱۶ انتخاب نمودند. از میان ۵۰ فینالیست دور پایانی در ۲۱ دسامبر این مسابقه سه برنده رأی داوری و یک نفر برنده اراء عمومی اعلام کرده است. شرکت کننده‌هایی از ایتالیا، ژاپن و ایران برنده رتبه ۱ تا ۳ هیات داوران شدند و مسابقه دهنده ای ازفرانسه نیز دررای گیری عمومی برنده شد.

example-image
  منبع : وبگاه هنرآنلاین
  15:00   شنبه 30 بهمن 1395  
 نظرات