اخبار   
 

 رتبه‌ی نخست مسابقه‌ی جهانی معماری IDSA 2016 به یک ایرانی رسید

جواد ایرجی از ایران رتبه‌ی نخستِ مسابقه بزرگ بین‌المللی معماری IDSA 2016 در بخش طراحی داخلی بخش تجاری را از آنِ خود کرد ...

رتبه‌ی نخست مسابقه‌ی جهانی معماری IDSA 2016 به یک ایرانی رسید

جواد ایرجی از ایران رتبه‌ی نخستِ مسابقه بزرگ بین‌المللی معماری IDSA 2016 در بخش طراحی داخلی بخش تجاری را از آنِ خود کرد.

به گزارش معماری نیوز ، این مسابقه بزرگ بین المللی معماری که همه ساله در ۱۰ بخش متفاوت و بین ۸۰ کشور دنیا برگزار میگردد، امسال نیز در ماه آوریل ۲۰۱۶، توسط موسسه بین المللی RTF برگزار گردید که در بخش طراحی داخلی-بخش تجاری، جواد ایرجی از ایران با پروژه "فروشگاه ورزشی معروج" رتبه اول این مسابقه بین المللی را کسب کرد.

موسسه Rethinking the Future ـ RTF موسسه ایی بین المللی می باشد که همه ساله در راستای ترویج و تشویق معماران و طراحان، مسابقه های بین المللی طراحی در بخش های فرهنگی، تجاری، اداری، ورزشی، صنعتی، داخلی و ... برگزار میکند.

فروشگاه ورزشی معروج، پروژه ای است که طراح سعی بر توجه به تاثیر روند و پروسه طراحی صنعتی و مبلمان در طراحی داخلی داشته و ایده و کانسپت اصلی طراحی داخلی از مبلمان طراحی شده الهام گرفته شده است.

نتایج مسابقه بین المللی IDSA۲۰۱۶ در ماه می ۲۰۱۶ در وبسایت موسسه RTF به نشانی زیر منتشر وهمچنین در سایر وبسایت های معتبر معماری قابل دسترسی است:

http://www.re-thinkingthefuture.com/idsa2016-interior-commercial/merooj-sport-wear-javad-eiraji/



  منبع : معماری‌نیوز
  12:12   شنبه 5 تیر 1395  
 نظرات