اخبار   
 

 فضای سبز کاخ مروارید نابود شد

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: متأسفانه هم بنیاد مستضعفان و هم سازمان میراث فرهنگی در نگه‌داری از فضای سبز کاخ مروارید اهمال کرده‌اند و تا کنون هم این روند را تغییر نداده‌اند ...

فضای سبز کاخ مروارید نابود شد

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: متأسفانه هم بنیاد مستضعفان و هم سازمان میراث فرهنگی در نگه‌داری از فضای سبز کاخ مروارید اهمال کرده‌اند و تا کنون هم این روند را تغییر نداده‌اند.

پیمان بضاعتی‌پور، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضا سبز شهرداری کرج اظهار کرد: متاسفانه حال فضا سبز مجموعه کاخ مروارید کرج خوب نیست و بسیاری از درختان آن آسیب دیده یا خشک شده‌اند.

وی ادامه داد: نابودی فضا سبز این مجموعه در حقیقت نابودی بخشی از سرمایه ملی است که دودش به چشم هم می‌رود. متاسفانه هم بنیاد مستضعفان و هم سازمان میراث فرهنگی در نگهداری از فضای سبز کاخ اهمال کرده‌اند و تا کنون هم این روند را تغییر نداده‌اند. وی توضیح داد: ما بارها با میراث فرهنگی مکاتبه صوررت داده‌ایم تا به نقطه مشترکی برای ساماندهی وضعیت فضا سبز این مجموعه برسیم.

این مسئول ابراز کرد: شهرداری وظیفه‌ای برای حفاظت از فضای سبز عرصه‌های میراثی ندارد و صرفا ناظرانی تعیین کرده تا به شیوه حفظ و نگهداری درختان این کاخ نظارت داشته باشند. اگر قرار باشد در وضعیت نگهداری فضا این مجموعه تغییری ایجاد نشود چاره‌ای پیگیری قانونی باقی نمی‌ماند.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : وبگاه اسکان‌نیوز
  12:15   شنبه 31 شهریور 1397  
 نظرات