اخبار   
 

 از ساختمان شیشه‌ای مجلس چه خبر؟

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران درباره‌ی آخرین وضعیت نمای شیشه‌ایِ ساختمان مجلس شورای اسلامی توضیحاتی داد ...

از ساختمان شیشه‌ای مجلس چه خبر؟

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران درباره‌ی آخرین وضعیت نمای شیشه‌ایِ ساختمان مجلس شورای اسلامی توضیحاتی داد.

محمد سالاری در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص سرانجام نمای تمام شیشه ساختمان مجلس شورای اسلامی که انتقادات زیادی را در پی داشت، گفت: با پیگیری و مکاتباتی که با هیات رییسه مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم خوشبختانه ریاست مجلس به واحد فنی خود دستور داد تا این موضوع را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران مذاکرات فراوانی با واحد فنی مجلس شورای اسلامی در خصوص اصلاح نمای تمام شیشه این ساختمان در حال احداث داشت، افزود: البته دوستان در واحد فنی به موضوعاتی که مورد توجه و تاکید ما بود به طور کامل عمل نکرده و عملا پوشش نمایی دیگری روی این شیشه‌ها قرار دادند.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه این اقدام جدید واحد فنی مجلس برای اصلاح نمای تمام شیشه ساختمان جدید به هیچ عنوان مطلوب نیست، گفت: اگر قرار باشد کار اساسی در زمینه اصلاح این نما صورت گیرد، باید قسمت‌هایی از نمای شیشه‌ای برچیده می‌شد اما این مهم محقق نشد.

سالاری با بیان اینکه اصلاحات انجام شده متاسفانه بر پایه اصول و احکام شهرسازی و مقررات کمیته نمای مناطق نبوده است، گفت: مجددا رایزنی‌هایی با واحد فنی مجلس در این زمینه که اصلاحاتشان قابل قبول نیست انجام شده اما آنها عنوان کردند که پیمانکار مورد نظر انتخاب و قراردادهای جدیدی نیز در زمینه اصلاح نما منعقد شده اما باید بگویم این اصلاحات مورد قبول مدیریت شهری نیست.



  منبع : خبرگزاری ایسنا
  13:09   شنبه 2 مرداد 1395  
 نظرات