اخبار   
 

 برگزاری کارگاه‌های «از ایده تا خط» برای معماران

با پشتیبانی مرکز آموزش‌های تخصصی ـ کاربردیِ جهاد دانشگاهی هنر، رشته کارگاه‌های «از ایده تا خط» برگزار می‌شود. این ورکشاپ‌های فن اسکیس در چهار موضوع: معماری، طراحی داخلی، طراحی منظر، طراحی جزییات و با ارائه‌ی مدرک معتبر از سوی جهاد دانشگاهی هنر برگزار می‌شود ...

برگزاری کارگاه‌های «از ایده تا خط» برای معماران

با پشتیبانی مرکز آموزش‌های تخصصی ـ کاربردیِ جهاد دانشگاهی هنر، رشته کارگاه‌های «از ایده تا خط» برگزار می‌شود. این ورکشاپ‌های فن اسکیس در چهار موضوع: معماری، طراحی داخلی، طراحی منظر، طراحی جزییات و با ارائه‌ی مدرک معتبر از سوی جهاد دانشگاهی هنر برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در کارگاه نخست، فن اسکیس در معماری؛ کارگاه دوم: فن اسکیس در معماری داخلی؛ کارگاه سوم: فن اسکیس در طراحی سایت و منظر و در کارگاه چهارم: فن اسکیس در طراحی جزئیات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این سری کارگاه‌ها با حضور دکتر احسان طایفه، مدرس دانشگاه تهران و مولف کتب متعدد اسکیس به عنوان مدرس برگزار می‌‎شود.

علاقمندان به شرکت در این کارگاه‌ها می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت جهاد دانشگاهی هنر به آدرس:www.JDArt.ir مراجعه کنند و یا از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۳۲۸۶۵۲ الی ۵ و ۰۹۳۸۹۳۸۲۴۷۳ اقدام کنند.

شایان ذکر است، سری کارگاه‌های "از ایده تا خط"، جمعه ۲۶ بهمن ماه در مرکز آموزش تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی هنر واقع در تهران، خ انقلاب، دروازه دولت، خ خاقانی، نرسیده به سمیه، پلاک ۸۱ برگزار می‌شود.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری هنرآنلاین
  09:46   چهارشنبه 17 بهمن 1397  
 نظرات