اخبار   
 

 فراخوان رقابت «معماری و محیط زیست»

یک رقابت دانشجویی با هدف رویکرد یکپارچه‌ی معماری با سیستم‌های طبیعی و تکنولوژی، فراخوان داد. کمیته‌ی معماریِ محیط زیست آمریکا با همکاری انجمن مدارس معماری دولتی، سالانه رقابتی برای دانشجویان برگزار می‌کند که می‌توانند به صورت فردی یا گروهی در آن شرکت کنند ...

فراخوان رقابت «معماری و محیط زیست»

یک رقابت دانشجویی با هدف رویکرد یکپارچه‌ی معماری با سیستم‌های طبیعی و تکنولوژی، فراخوان داد. کمیته‌ی معماریِ محیط زیست آمریکا با همکاری انجمن مدارس معماری دولتی، سالانه رقابتی برای دانشجویان برگزار می‌کند که می‌توانند به صورت فردی یا گروهی در آن شرکت کنند.

پروژه‌های ارسالی باید از رویکرد یکپارچه معماری با سیستم‌های طبیعی و تکنولوژی همراه باشد که راه حل مناسبی برای بهینه سازی و حفاظت محیط زیست ارائه دهد.

همچنین طرح‌های خلاقانه و نوآورانه باید با استراتژی‌های پایدار همراه باشد و به مؤلفه‌هایی چون نور طبیعی، گرمایش و سرمایش منفعل، متریال، آب، تولید انرژی، و دیگر سیستم‌های پایدار توجه شود.

مسابقه سال جاری، بر اساس سه مؤلفه کلیدی پایه گذاری شده و طرح پیشنهادی باید پاسخگوی این عوامل باشد:

- انرژی: به حداقل رساندن انتشار گازهای دی اکسید کربن تعبیه شده در مصالح ساختمانی و عملیات ساخت و ساز

- انطباق: تحقیق و بررسی تاثیرات و تغییرات اقلیمی پیش بینی شده برای سایت پروژه اعم از: افزایش درجه حرارت، افزایش سطح دریا، خشکسالی، سیل، تولید مواد غذایی

-انعطاف پذیری: امکان ادامه زندگی و بهبود سریع پس از شوک حوادث و بلایای طبیعی

از میان طرح‌های پیشنهادی ۱۰ پروژه برتر توسط هیئت داوران انتخاب خواهد شد و آثار در کنوانسیون AIA در نیویورک نمایش داده خواهد شد. برای هر برنده ۵۰۰ دلار جایزه در نظر گرفته شده است.

اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری این رویداد را این‌جا ببینید.

با کلیک بر روی تصویر، آگاهی‌های بیش‌تر از چگونگی برگزاری این رویداد در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : وبگاه هنرآنلاین
  02:22   دوشنبه 13 شهریور 1396  
 نظرات