اخبار   
 

 تجلیل از معماران سنتی استان کرمان در پیش‌همایش آجر و آجرکاری

در پیش‌همایش «آجر و آجرکاری در هنر و معماری ایران» که شنبه، ۹ بهمن‌ماه در شهر کرمان برگزار می‌شود، از معماران و مرمت‌کاران سنتی استان کرمان تجلیل خواهد شد. استادان محمدحسن برهان‌پناه ابرقویی،حسین و مهدی خیری، صفر زنگی‌آبادی‌زاده، علی محمودآبادی، غلام‌عباس و محمود معماریان از استادکارانی هستند که در این پیش‌همایش، برای یک عمر تلاش و زحمت در زمینه‌ی ساخت و مرمت آثار معماری و بناهای این استان از آن‌ها تقدیر خواهد شد ...

تجلیل از معماران سنتی استان کرمان در پیش‌همایش آجر و آجرکاری

در پیش‌همایش «آجر و آجرکاری در هنر و معماری ایران» که شنبه، ۹ بهمن‌ماه در شهر کرمان برگزار می‌شود، از معماران و مرمت‌کاران سنتی استان کرمان تجلیل خواهد شد. استادان محمدحسن برهان‌پناه ابرقویی،حسین و مهدی خیری، صفر زنگی‌آبادی‌زاده، علی محمودآبادی، غلام‌عباس و محمود معماریان از استادکارانی هستند که در این پیش‌همایش، برای یک عمر تلاش و زحمت در زمینه‌ی ساخت و مرمت آثار معماری و بناهای این استان از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

این پیش‌همایش با همکاری فرهنگستان هنر، دانشگاه شهید باهنر کرمان، شرکت صنایع مس منطقه کرمان، مؤسسه متن و مؤسسه فرهنگی - هنری صبا روز شنبه، ۹ بهمن ماه ۱۳۹۵،‌ از ساعت ۸:۳۰ در تالار صبا پژوهشکده فرهنگ اسلام و ایران در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

همایش ملی "آجر و آجرکاری در هنر و معماری ایران" روز دوشنبه ۲۵ بهمن در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

  منبع : وبگاه هنرآنلاین
  15:06   دوشنبه 4 بهمن 1395  
 نظرات