اخبار   
 

 فراخوان طراحی مبلمان شهری

یک شرکت تولیدی - بازرگانی در جهت ارائه خدماتی به دارندگان موتور سیکلت، فراخوان طراحی مبلمان شهری برای جایگاه ویژه موتور سیکلت را اعلام کرده است...

فراخوان طراحی مبلمان شهری

یک شرکت تولیدی - بازرگانی در جهت ارائه خدماتی به دارندگان موتور سیکلت، فراخوان طراحی مبلمان شهری برای جایگاه ویژه موتور سیکلت را اعلام کرده است.

یک شرکت تولیدی ـ بازرگانی در جهت ارائه خدماتی به دارندگان موتور سیکلت، درصدد طراحی و ساخت جایگاه‌هایی ویژه است. از این رو اقدام به برگزاری مسابقه‌ای در سطح دانشگاه‌ها و مراکز طراحی صنعتی در سراسر کشور کرده است.

بدین منظور از کلیه علاقه‌مندان واجد شرایط دعوت می‌شود ایده‌های خلاقانه و طرح‌های پیشنهادی خود را برای شرکت در مسابقه ارسال کنند. برگزاری این فراخوان توسط گروه سارنگ انجام شده است و هیـــأت داوران در تاریخ بیستم اسفندماه انتخاب خواهند شد.

جــزییات طرح به این شرح است: کیوسک همسان زنجیره‌ای لوازم و خدمات موتور سیکلت، دارای ویترین با دکور، دسترسی مسطح و دسترسی با اختلاف سطح (از دو طرف)، مساحت جایگاه حداکثر ۶ متر مربع باشد (مساحت کمتر به عنوان یک امتیاز ویژه محسوب خواهد شد )، ارتفاع جایگاه حداکثر ۳ متر، در طرح جایگاهی برای استقرار موتورسیکلت , استقرار یک نفر پرسنل , قفسه برای ابزار آلات و سایر وسایل مورد نیاز و محل استقرار کامپیوتر در تظر گرفته شود، طراحی می بایست با توجه به ساختار ظاهری کیوسک به عنوان یک عنصر شاخص مبلمان شهری در فضای باز مانند پمپ بنزین / ایستگاههای بین راهی و سایر فضاهای مشابه انجام شود، با توجه به امکان گسترش خدمات به سایر کشورها شایسته است این رویکرد در طراحی فضای مذکور مد نظر قرار گیرد، طراح در انتخاب متریال باید به جنبه های اقتصادی , زیست محیطی و قابلیت جابجایی کیوسک توجه فرماید . مدارک لازم جهت ارائه طرح کلیه نقشه ها (پلان / برش / نما) ارائه سه بعدی طرح با نرم افزار ۳D max کلیه اطلاعات فوق باید به صورت فابل DWG و PNG بر روی لوح فشرده تحویل گردد.

جوایز عبارتند از: نفر اول ۵ سکه بهار آزادی، نفر دوم ۳ سکه بهار آزادی، نفر سوم ۱ سکه بهار آزادی.

تاریخ برگزاری انتخاب هیئت داوران تا 20 اسفند 1393 و آخرین مهلت ارسال آثار 30 فروردین 1394 و انتخاب و اعلام نتیجه 31 اردیبهشت 1394 خواهد بود.

علاقه‌مندان می توانند با دبیرخانه به نشانی اصفهان ـ خیابان میر ـ چهارراه آب ۲۵۰ ـ طبقه فوقانی فروشگاه سیسلی و تلفن: ۳۱-۳۶۶۴۰۰۰۲ تماس حاصل نمایند.

  منبع : هنرآنلاین
  15:41   دوشنبه 18 اسفند 1393  
 نظرات    
 
بهنام مکسایی 19:39 سه شنبه 19 اسفند 1393
0
 بهنام مکسایی
سلام وقت بخیربینهایت تشکر کاش ذکر میکردید که خدمات فوق شامل چه چیزای هستش.
و یه شرح حال و چندتا تصویر از موقعیت اجرای طرح در اختیار طراحها میزاشتید.

شاد و پیروز باشید.