اخبار   
 

 فراخوان eVolo؛ ایده‌های خلاقانه در طراحی بلندمرتبه‌ها

مجله‌ی eVolo از معماران، دانشجویان، مهندسین، طراحان و هنرمندان سراسر دنیا دعوت می‌کند تا در مسابقه‌ی آسمان‌خراش سال ۲۰۱۶ شرکت کنند...

فراخوان eVolo؛ ایده‌های خلاقانه در طراحی بلندمرتبه‌ها

مجله‌ی eVolo از معماران، دانشجویان، مهندسین، طراحان و هنرمندان سراسر دنیا دعوت می‌کند تا در مسابقه‌ی آسمان‌خراش سال ۲۰۱۶ شرکت کنند.

سرویس معماری هنرآنلاین: مسابقه ی معماری eVolo سالانه‌ای است که از ۲۰۰۶ آغاز شد و یکی از معتبرترین مسابقات طراحی آسمان‌خراش در دنیا محسوب می‌شود.
 مسابقه‌ی eVolo از ایده‌های نو در مورد تکنولوژی های نوین معماری، مصالح، زیبایی، نظم فضایی، انعطاف‌پذیری و طراحی دیجیتال استقبال می‌کند. شرکت‌کنندگان باید پیشرفت‌های تکنولوژیک، استفاده از سیستم‌های پایدار و روش‌های جدید معماری و طرح‌های شهری را در ایده‌های خود لحاظ کنند. هدف برطرف کردن مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهر معاصر است.

در این مسابقه هیچ محدودیتی در مورد سایت و ابعاد وجود ندارد و هدف به حداقل رساندن محدودیت‌ها برای خلق اثری خلاقانه است. آثار برتر در کتاب eVolo skyscraper 3 و تعدادی مجله‌ی بین‌المللی چاپ خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی /http://www.evolo.us/competition/registration-۲۰۱۶-skyscraper-competition مراجعه کنند.

  منبع : هنرآنلاین
  19:05   سه شنبه 13 مرداد 1394  
 نظرات