اخبار   
 

 اطلاعیه‌ی بنیاد مستضعفان درباره‌ مالکیت کاخ‌های «سعدآباد» و «نیاوران»

بنیاد مستضعفان در پاسخ به واکنش مسؤولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، درباره‌ی ادعای مالکیت این سازمان بر کاخ‌های «سعدآباد» و «نیاوران» اطلاعیه‌ای منتشر کرد ...

اطلاعیه‌ی بنیاد مستضعفان درباره‌ مالکیت کاخ‌های «سعدآباد» و «نیاوران»

بنیاد مستضعفان در پاسخ به واکنش مسؤولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، درباره‌ی ادعای مالکیت این سازمان بر کاخ‌های «سعدآباد» و «نیاوران» اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایسنا در این اطلاعیه، به نقل از غفور پاکنهاد - معاونت امور حقوقی، توسعه مدیریت و منابع – آمده است: موضوع مالکیت کاخ‌های نیاوران و سعدآباد در قوه قضاییه (هیات رسیدگی به پرونده‌های موضوع اصل ۴۹ قانون اساسی) مطرح رسیدگی است و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کماکان خود را موظف به اجرای احکام قطعی محاکم قضایی می‌داند.

خواهشمند است با توجه به صلاحیت ذاتی قوه قضاییه و تا صدور حکم قطعی در خصوص موضوع مطروحه، از چاپ و نشر هرگونه مطلب خلاف واقع که موجب تشویش اذهان عمومی است، توسط رسانه‌های جمعی، بالاخص مطبوعات محترم ،اجتناب شود.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده از آن‌جا که برخی مطالب با پیشینه سخنان "آقای قاسم سعیدی" به عنوان معاون حقوقی بنیاد اشاره شده است، ماموریت ایشان در تاریخ ۹۴/۰۳/۳۱ خاتمه یافته و از آن تاریخ سمتی در بنیاد نداشته‌ است.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  13:20   شنبه 26 فروردین 1396  
 نظرات