اخبار   
 

 تحلیل تجربه‌ی علمی و آشنایی با فرآیند ساخت‌وساز

نشست پنجم از رشته نشست‌های «ضرورت تحول در آموزش معماری کشور» زیر عنوان «تجربه‌ی علمی و آشنایی با فرآیند ساخت‌وساز»، فردا (چهارشنبه) با حضور معماران در موزه‌ی امام علی برگزار می‌شود ...

تحلیل تجربه‌ی علمی و آشنایی با فرآیند ساخت‌وساز
■ برگزاری نشست «ضرورت تحول در آموزش معماری کشور»


نشست پنجم از رشته نشست‌های «ضرورت تحول در آموزش معماری کشور» زیر عنوان «تجربه‌ی علمی و آشنایی با فرآیند ساخت‌وساز»، فردا (چهارشنبه) با حضور معماران در موزه‌ی امام علی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سلسله نشست‌های ضرورت تحول در آموزش معماری کشور در نشست پنجم خود تحت عنوان تجربه علمی و آشنایی با فرآیند ساخت در دویست و سی و هشتمین گفتمان هنر و معماری به همت انجمن مفاخر معماری ایران برگزار می‌شود.

در دویست و سی و هشتمین نشست گفتمان هنر و معماری، مهندس فرهاد احمدی، مهندس ایرج کلانتری، پروفسور محمود گلابچی، دکتر عمید مسعودی، دکتر ابوالحسن میرعمادی و دکتر محسن وفامهر سخنرانی می‌کنند.

علاقمندان برای حضور در این نشست می‌توانند به موزه امام‌علی (ع) به نشانی تهران، خیابان ولی‌عصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ مراجعه کنند. این برنامه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه برگزار می‌شود و حضور علاقمندان در این نشست آزاد است.

گفتنی است، دویست و سی و هفتمین گفتمان هنر و معماری تحت عنوان روش های پیشرفته معماری خاک، با سخنرانی نریمان فرح زا ریاست پژوهشکده معماری بومی دانشگاه یزد برگزار شد.

example-image
  منبع : وزارت راه و شهرسازی
  18:30   سه شنبه 19 بهمن 1395  
 نظرات