اخبار   
 

 پنج زن پیشروی جهان معماری در سال ۲۰۱۷ معرفی شدند

زنان پیشروی جهان معماری در سال ۲۰۱۷ معرفی شدند. این جایزه، چهارمین دوره‌ی خود را به پنج معمار زن آمریکایی اختصاص داده، که هرکدام به نوبه‌ی خود در ارتقای جایگاه و تأثیرگذاری این حرفه نقش داشته‌اند. برندگان این دوره در روز ۲۵ اکتبر طی مراسمی در نیویورک جوایز خود را به‌صورت رسمی دریافت خواهند کرد ...

پنج زن پیشروی جهان معماری در سال ۲۰۱۷ معرفی شدند

زنان پیشروی جهان معماری در سال ۲۰۱۷ معرفی شدند. این جایزه، چهارمین دوره‌ی خود را به پنج معمار زن آمریکایی اختصاص داده، که هرکدام به نوبه‌ی خود در ارتقای جایگاه و تأثیرگذاری این حرفه نقش داشته‌اند. برندگان این دوره در روز ۲۵ اکتبر طی مراسمی در نیویورک جوایز خود را به‌صورت رسمی دریافت خواهند کرد.

"کاتلین مک گیگان" سردبیر نشریه "آرشیتکترال رکورد" که یکی از بنیانگذاران این جایزه است می‌گوید: "این جوایز به ما اجازه می‌دهد تا زنان را تشویق کنیم مرزهای نوآوری و خلاقیت در طراحی را ارتقاء دهند."

"جیل لنر" از "KPF"، "توماس روسانان" از Ennead"، "میمی هانگ" از "n Architects"، همچنین "کریستوفر هاثورن" منتقد هنری و "روزالی ژنو" مدیر اجرایی لیگ معماری آمریکا، داوری این دوره از جایزه را بر عهده داشته‌اند.

بر اساس این داوری "ماریون ویس" یکی از برندگان این جایزه معرفی شده است. "ماریون ویس" استاد دانشگاه پنسیلوانیا است. او پیش از این مدال طلای جایزه AIA معماری را دریافت کرده است.

" الیزابت ویتاکر"، بنیانگذار حلقه معماری تلفیقی و استاد دانشکده "GSD" دیگر برنده این جایزه در سال ۲۰۱۷ عنوان شده است.

"بیلی فرکلو" پژوهشگر عرصه فن آوری های چندرسانه‌ای، " سارا ویتینگ" دکترای تاریخ معماری واستاد دانشگاه پرینستون، همچنین "دانا ون بورن" پژوهشگر و عضو هیات علمی دانشکده "GSD"دیگر برندگان چهارمین دوره این جایزه را تشکیل می‌دهند.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر، مرتبط با موضوع در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : وبگاه هنرآنلاین
  15:33   چهارشنبه 8 شهریور 1396  
 نظرات