اخبار   
 

 «قدمِ بعدیِ من!» : وبیناری با حضور بنیان‌گذار گروه نرم‌افزاری سازه

چهارشنبه‌ی این هفته، ۲۹ اردیبهشت‌ماهِ ۱۴۰۰، در ادامه‌ی رشته سمینارهای «دانش‌آموختگانِ موفقِ دانشگاه صنعتی اصفهان»، پای سخنانِ مهندس محمدرضا جمشیدیان، بنیان‌گذار و مدیرعاملِ «گروه نرم‌افزاری سازه» خواهیم نشست. در این وبینار که با عنوان «قدمِ بعدیِ من!» برگزار خواهد شد و نام‌نویسی برای حضور در آن رایگان است، مهندس جمشیدیان با دیدگاهی متفاوت از آنچه تا کنون شنیده‌ایم، درباره‌ی رهیافتِ دانشجویان برای ایرانِ امروز سخن خواهد گفت ...

«قدمِ بعدیِ من!»
وبیناری با حضور بنیان‌گذار گروه نرم‌افزاری سازه



در ادامه‌ی رشته سمینارهای «دانش‌آموختگانِ موفقِ دانشگاه صنعتی اصفهان»، چهارشنبه‌ی این هفته، ۲۹ اردیبهشت‌ماهِ ۱۴۰۰، پای سخنانِ مهندس محمدرضا جمشیدیان، بنیان‌گذار و مدیرعاملِ «گروه نرم‌افزاری سازه» خواهیم نشست.

در این وبینار که با عنوان «قدمِ بعدیِ من!» برگزار خواهد شد، مهندس جمشیدیان با دیدگاهی متفاوت از آنچه تا کنون شنیده‌ایم و بر پایه‌ی ۴۰ سال تجربه در ایران و خارج از کشور، درباره‌ی رهیافتِ دانشجویان برای ایرانِ امروز سخن خواهد گفت.

این وبینار که به همت انجمن علمی مهندسی عمرانِ دانشگاه صنعتی اصفهان، با همکاری دانشکده‌ی عمرانِ آن دانشگاه برنامه‌ریزی شده، ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.



  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  08:28   یکشنبه 26 اردیبهشت 1400  
 نظرات