اخبار   
 

 امروز سه مدل آی‌فون رونمایی می‌شود

به گفته‌ی کارشناسان، «اپل» امروز از سه آی‌فون رونمایی می‌کند. به گزارش خبرگزاری «اینترنشنال بیزینس تایم»، یکی از کارمندانِ ناراضیِ «اپل» اطلاعات گوناگونی از آی‌فون ۸ فاش کرده است. آی‌فون ۸ مهم‌ترین موبایلی است که «اپل» تا کنون ساخته و در مرکز جدید «اپل» در کالیفرنیا رونمایی خواهد شد ...

امروز سه مدل آی‌فون رونمایی می‌شود
■ رونمایی از مقر جدید «اپل» همزمان با معرفی محصولات جدید


به گفته‌ی کارشناسان، «اپل» امروز از سه آی‌فون رونمایی می‌کند. به گزارش خبرگزاری «اینترنشنال بیزینس تایم»، یکی از کارمندانِ ناراضیِ «اپل» اطلاعات گوناگونی از آی‌فون ۸ فاش کرده است. آی‌فون ۸ مهم‌ترین موبایلی است که «اپل» تا کنون ساخته و در مرکز جدید «اپل» در کالیفرنیا رونمایی خواهد شد.

در همین راستا بخش اعظم ویژگی هایی که قرار بود به عنوان سورپرایز در مراسم رونمایی آشکار شود درخروجی وب سایت های مختلف قرار گرفت.

جان گرابر یکی از بلاگ نویسان مشهور اپل معتقد است ویژگی های افشا شده به احتمال زیاد واقعی هستند. او در این باره می نویسد: یکی از کارمندان اپل فهرستی از URLها را به وب سایت های مختلف فرستاده است. مطمئن هستم که این کار سهوا انجام نشده بلکه اقدام کینه جویانه یکی از کارمندان ناراضی اپل است.

همچنین بی بی سی به طور مستقل از سوی یک منبع ناشناس موارد فاش شده را تایید کرده است.

در جزئیات افشا شده اطلاعات طراحی نیز آمده است. همچنین دوربین دستگاه نیز بررسی شده و سیستم نوین باز کردن قفل دستگاه نیز افشا شده است.

به گفته کارشناسان در مراسم رونمایی فردا آیفون ۸،آیفون ۸ پلاس با نمایشگر ال سی دی رونمایی می شوند.

در کنار آنها دستگاهی به نام آیفون X با نمایشگر او ال ای دی نیز رونمایی خواهد شد.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر، مرتبط با موضوع در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری مهر
  08:01   سه شنبه 21 شهریور 1396  
 نظرات