اخبار   
 

 چراغ سبز «استراماچونی» برای بازگشت به استقلال

سرمربی ایتالیاییِ تیم فوتبال استقلال در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره‌ی رخدادهای دو روز اخیر، اعلام کرده است چنانچه مشکلش حل شود، به ایران بازخواهد گشت. «آندره استراماچونی»، سرمربی استقلال که به دلیل دریافت نکردنِ مطالباتش دیشب ایران را ترک کرد، در تازه‌ترین اظهارنظر خود، برای بازگشت چراغ سبز نشان داده است. استراماچونی در مصاحبه با «اسکای» گفته است: اگر تا فردا مشکلاتم با استقلال حل شود، به این تیم برمی‌گردم، تا در برابر هوادارانِ فوق‌العاده‌مان بازی کنیم» ...

چراغ سبز استراماچونی برای بازگشت به استقلال
■ آیا رخداد تازه‌ای در راه است؟

سرمربی ایتالیاییِ تیم فوتبال استقلال در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره‌ی رخدادهای دو روز اخیر، اعلام کرده است چنانچه مشکلش حل شود، به ایران بازخواهد گشت. «آندره استراماچونی»، سرمربی استقلال که به دلیل دریافت نکردنِ مطالباتش دیشب ایران را ترک کرد، در تازه‌ترین اظهارنظر خود، برای بازگشت چراغ سبز نشان داده است. استراماچونی در مصاحبه با «اسکای» گفته است: اگر تا فردا مشکلاتم با استقلال حل شود، به این تیم برمی‌گردم. پیشنهاد دیگری ندارم و اگر ممکن باشد، فردا می‌توانم برگردم تا در برابر هوادارانِ فوق‌العاده‌مان بازی کنیم.»

باید دید مسئولان باشگاه استقلال آیا می‌توانند در این فرصت کوتاه مشکل مالی سرمربی خود را حل کنند تا این مرد ایتالیایی محبوب را به استقلال برگردانند، یا سرمربی تازه‌ی خود را معرفی خواهند کرد.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری مهر
  18:00   دوشنبه 18 آذر 1398  
 نظرات