اخبار   
 

 این شبکه‌ی اجتماعی برای کاربرانش ایموجی ویژه می‌سازد

به‌تازگی شبکه‌ی اجتماعی جدیدی راه‌اندازی شده که به کاربران خود اجازه می‌دهد با توجه به حالت‌های چهره‌شان، ایموجی‌های ویژه‌ی خود را تولید کنند. این شبکه‌ی اجتماعیِ تازه که Polygram نام دارد، ویژگی‌های هوشمند و جالبی مانند قابلیت ردیابی حالت‌های چهره‌ی کاربران دارد، که با به‌کارگیریِ آن، کاربران می‌توانند هر پیام را با توجه به حالت چهره‌ی خود پاسخ دهند. در این شبکه‌ی اجتماعی افراد به جای گزینه «پسندیدم» (لایک) می‌توانند از میان رشته‌ای از واکنش‌ها، گزینه‌ موردنظر خود را انتخاب و منتشر کنند ...

این شبکه‌ی اجتماعی برای کاربرانش ایموجی ویژه می‌سازد

به‌تازگی شبکه‌ی اجتماعی جدیدی راه‌اندازی شده که به کاربران خود اجازه می‌دهد با توجه به حالت‌های چهره‌شان، ایموجی‌های ویژه‌ی خود را تولید کنند. به گزارش «انگجت»، این شبکه‌ی اجتماعیِ تازه که Polygram نام دارد، ویژگی‌های هوشمند و جالبی دارد، که از آن جمله، قابلیت ردیابی حالت‌های چهره‌ی کاربران است؛ که با به‌کارگیریِ آن، کاربران می‌توانند هر پیام را با توجه به حالت چهره‌ی خود پاسخ دهند. در این شبکه‌ی اجتماعی افراد به جای گزینه «پسندیدم» (لایک) می‌توانند از میان رشته‌ای از واکنش‌ها، گزینه‌ موردنظر خود را انتخاب و منتشر کنند.

پلی‌گرام ایموجی‌های مبتنی بر حالات صورت را به وسیله یک شبکه عصبی مصنوعی می سازد. این شبکه حرکات صورت کاربر را ردیابی و ایموجی همخوان با عکس العمل آنان را انتخاب می کند. جالب آنکه کاربران می توانند از ایموجی هایی که ساخته اند در شبکه های اجتماعی دیگر استفاده کنند.

ویژگی دیگر این شبکه اجتماعی شامل فیلترهایی است که فرد را زیباتر می کند یا صدای او را تغییر می دهد. این ویژگی ها توسط جراحان زیبایی ساخته شده اند. همچنین پلی گرام به کاربران خود گزینه های تحلیلی مانند مکان را نشان می دهد.

هرچند شبکه های اجتماعی جدید رقابت سختی پیش رو دارند، اما به نظر می رسد پلی گرام با وجود ویژگی های تازه و جذابش، مخاطبان را به خود جذب کند. نسخه iOS این اپلیکیشن به تازگی عرضه شده است.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر، مرتبط با موضوع در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری مهر
  15:18   دوشنبه 6 شهریور 1396  
 نظرات