اخبار   
 

 «سیمونا هالپ» با شکست دادنِ «سرینا ویلیامز»، پیروز مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹ شد

«سیمونا هالپ» با پیروزی قاطع برابر «سرینا ویلیامز»، تنیس‌باز پرآوازه‌ی آمریکایی، برای نخستین بار برنده‌ی مسابقات گرنداسلم ویمبلدون شد. این بازیکن رومانیایی در دیدار پایانی این رقابت‌ها، عملکرد خیره‌کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشت و قهرمان ۷ دوره‌ی این رقابت‌ها را ظرف تنها ۵۵ دقیقه و در دو ست پیاپی (۲-۶ ۲-۶) شکست داد. او در این مسابقه تنها مرتکب ۳ خطای غیرضروری شد و با زدن ۱۳ ضربه‌ی برنده، حریف نام‌آشنایش را در هم کوبید ...

«سیمونا هالپ» با شکست دادنِ «سرینا ویلیامز»، پیروز مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۱۹ شد

«سیمونا هالپ» با پیروزی قاطع برابر «سرینا ویلیامز»، تنیس‌باز پرآوازه‌ی آمریکایی، برای نخستین بار برنده‌ی مسابقات گرنداسلم ویمبلدون شد. این بازیکن رومانیایی در دیدار پایانی این رقابت‌ها، عملکرد خیره‌کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشت و قهرمان ۷ دوره‌ی این رقابت‌ها را ظرف تنها ۵۵ دقیقه و در دو ست پیاپی (۲-۶ ۲-۶) شکست داد. او در این مسابقه تنها مرتکب ۳ خطای غیرضروری شد و با زدن ۱۳ ضربه‌ی برنده، حریف نام‌آشنایش را در هم کوبید.

هالپ درحالی در برابر ویلیامز به برتری دست یافت که در ۱۰ تلاش قبلی‌اش مقابل او، تنها یک پیروزی کسب کرده بود. این دومین عنوان هالپ در مسابقات گرند اسلم است. او سال گذشته با قهرمانی در مسابقات رولان گاروس، نخستین گرند اسلم خود را فتح کرد. این تنیس‌باز ۲۷ ساله هم‌چنین با فتح ویمبلدون، ۱۹ـمین عنوان دوران حرفه‌ای خود را تصاحب کرد.

شماره‌ی یک سابق جهان با این قهرمانی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار پوند جایزه نقدی و ۲۰۰۰ امتیاز دریافت کرد. او در رده‌بندی جدید جهانی که فردا منتشر می‌شود با ۳ پله صعود در ردۀ چهارم قرار خواهد گرفت. در سوی دیگر، ویلیامز که به‌دنبال ۲۴ـمین عنوان گرند اسلم خود و رسیدن به رکورد مارگارت کورت افسانه‌ای بود، یک بار دیگر در گام آخر ناکام ماند. او در دو سال اخیر و بعد از زایمان دخترش نتوانسته به جام‌های گرند اسلم خود اضافه کند.

با کلیک بر روی هر تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : وبگاه تنیس‌فا
  07:09   دوشنبه 24 تیر 1398  
 نظرات