اخبار   
 

 کاهش شمار خواستارانِ استیضاح وزیر راه به زیر ۳۰ امضا

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از کاهش تعداد متقاضیان استیضاح وزیر راه به زیر ۳۰ امضا خبر داد و گفت که برخی اعضای فراکسیون که متقاضی استیضاح آخوندی بوده‌اند، امضایشان را پس گرفته‌اند ...

کاهش شمار خواستارانِ استیضاح وزیر راه به زیر ۳۰ امضا

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از کاهش تعداد متقاضیان استیضاح وزیر راه به زیر ۳۰ امضا خبر داد و گفت که برخی اعضای فراکسیون که متقاضی استیضاح آخوندی بوده‌اند، امضایشان را پس گرفته‌اند.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیرو تصمیم روز چهارشنبه فراکسیون امید که استیضاح وزیر راه را به نفع کشور و این وزارتخانه ندانستند، دوستانی از فراکسیون امید که جزو امضا کنندگان استیضاح بودند امضای خود را پس گرفتند.

وی افزود: علیرغم اینکه برخی دوستان ما انتقاداتی به وزارت راه و شهرسازی داشتند اما برای احترام به تصمیم فراکسیون که بر اساس کار کارشناسی اتخاذ شده به شکل منسجم امضای خود را پس گرفتند و مابقی هم امضایشان را پس خواهند گرفت که بر این اساس تعداد امضاهای استیضاح به زیر ۳۰ عدد خواهد رسید.

پارسایی در پایان یادآور شد: این تصمیم اعضای فراکسیون امید پیرو موارد متعدد همراهی و همدلی مجلس با دولت برای پرداختن به مشکلات اصلی و اساسی مردم و پرهیز از ورود به حاشیه‌ها اتخاذ شده است.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  15:45   شنبه 30 بهمن 1395  
 نظرات