اخبار   
 

 کاهش نامحسوس بهای طلا و ارز در بازار

پس از چند روز افزایش قیمت طلا، سکه و ارز، امروز بازار تهران با کاهش اندکِ قیمت‌ها مواجه شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت سکه امروز در بازار ۳۳هزار و ۵۰۰ تومان و سکه‌ی بهار آزادی ۱۰هزار تومان کاهش یافت ...

کاهش نامحسوس بهای طلا و ارز در بازار
■ سکه ۳.۳۷۰.۰۰۰ تومان شد


پس از چند روز افزایش قیمت طلا، سکه و ارز، امروز بازار تهران با کاهش اندکِ قیمت‌ها مواجه شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت سکه امروز در بازار ۳۳هزار و ۵۰۰ تومان و سکه‌ی بهار آزادی ۱۰هزار تومان کاهش یافت.

به این ترتیب، سکه امامی با قیمت ۳ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۵۰۰ تومان، نیم‌سکه یک میلیون و ۶۵۸ هزار تومان، ربع‌سکه ۸۴۰ هزار و ۵۰۰ تومان و سکه گرمی ۴۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد.

از سوی دیگر، طلای ۱۸عیار با قیمت ۲۷۵ هزار و ۴۵۰ تومان به فروش رفت. هر مثقال طلا نیز با کاهش ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته، یک میلیون و ۱۶۷ تومان قیمت پیدا کرد.

در بازار ارز امام قیمت یورو ۲۳۲ تومان، پوند ۲۴۴ تومان، درهم امارات ۵۸ تومان، لیر ترکیه ۴۴ تومان و یوان چین ۳۲ تومان کاهش یافت.

بر این اساس، هر یورو ۱۰ هزار و ۷۲۴ تومان، پوند انگلیس ۱۲ هزار و ۳۰ تومان، درهم امارات ۲ هزار و ۴۹۹ تومان، لیر ترکیه یک‌هزار و ۹۲۶ تومان و یوان چین یک هزار و ۳۴۷ تومان قیمت دارد.

با کلیک بر روی هر تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.


با کلیک بر روی هر تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری خبرآنلاین
  14:43   سه شنبه 2 مرداد 1397  
 نظرات