اخبار   
 

 قیمت طلا، سکه و ارز در روز شنبه (۲۲ تیر)

بازار طلا، سکه و ارز نخستین روز این هفته را در مسیر کاهشی نسبت به قیمت‌های هفته‌ی گذشته آغاز کرد: بهای سکه‌ی تمام‌بهار آزادیِ طرح جدید، امروز به چهارمیلیون و ۴۱۵هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۲۳هزار و ۳۰۰ تومان قیمت داشت. سکه‌ی طرح قدیم نیز چهارمیلیون و ۲۸۰هزار تومان داد و ستد شد. قیمت نیم‌سکه هم دومیلیون و ۲۷۰هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۴۰۰هزار تومان و سکه‌ی گرمی ۹۷۰هزار تومان بود. همچنین، در بازارهای جهانی، آخرین بهای هر اونس طلا به ۱۴۱۵ دلار رسید ...

قیمت طلا، سکه و ارز در روز شنبه (۲۲ تیر)

بازار طلا، سکه و ارز نخستین روز این هفته را در مسیر کاهشی نسبت به قیمت‌های هفته‌ی گذشته آغاز کرد. به گزارش ایسنا، بهای سکه‌ی تمام‌بهار آزادیِ طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به چهارمیلیون و ۴۱۵هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۲۳هزار و ۳۰۰ تومان قیمت داشت. امروز سکه‌ی طرح قدیم چهارمیلیون و ۲۸۰هزار تومان داد و ستد شد. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دومیلیون و ۲۷۰هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۴۰۰هزار تومان و سکه‌ی گرمی ۹۷۰هزار تومان بود. همچنین، در بازارهای جهانی، آخرین بهای هر اونس طلا به ۱۴۱۵ دلار رسید.

دلار چند؟

امروز قیمت یورو و دلار در صرافی‌های مجاز کاهش یافت و ارز مسافرتی نیز ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان قیمت‌گذاری شد. به گزارش ایسنا، بانک‌ها امروز (۲۲ تیر) قیمت دلار را نسبت به هفته گذشته کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در بانک‌ها که چهارشنبه گذشته ۱۲ هزار و ۳۸۲ تومان بود، امروز ۱۲ هزار و ۳۳۳ تومان خریداری شد. شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۳ هزار و ۹۰۶ تومان می‌خرند که قیمت این ارز اندکی افزایش قیمت داشته است. هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۵ هزار و ۵۲۴ تومان خریداری می‌شود.

نرخ ارز مسافرتی

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۴ هزار و ۶۰۵ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به هفته گذشته ۱۰۰ تومان کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان است. این صرافی‌ها همچنین، امروز هر یورو را به قیمت ۱۴ هزار و ۴۵۰ تومان می‌خرند و ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان می‌فروشند که نسبت به چهارشنبه گذشته ۱۰۰ تومان کاهش یافته است.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  17:13   شنبه 22 تیر 1398  
 نظرات