اخبار   
 

 مخالفت نماینده‌ی تبریز با استیضاح وزیر راه و شهرسازی

نماینده‌ی مردم تبریز در مجلس، ارتقای سطح آموزش پرسنل، همکاری مجلس به منظور اختصاص منابع بیش‌تر در راستای توسعه‌ی حوزه‌ی ریلی و همچنین تجهیز کامل سامانه‌های خودکار پیشرفته را از اقدامات مؤثر و کارا در جهت کاهش حوادث و سوانح حوزه‌ی ریلی برشمرد , گفت: استیضاح و برکناری وزیر جز این که فرآیند فعالیت‌های جاری وزارتخانه را مختل کند، نتیجه‌ی دیگری ندارد ...

مخالفت نماینده‌ی تبریز با استیضاح وزیر راه و شهرسازی

نماینده‌ی مردم تبریز در مجلس، ارتقای سطح آموزش پرسنل، همکاری مجلس به منظور اختصاص منابع بیش‌تر در راستای توسعه‌ی حوزه‌ی ریلی و همچنین تجهیز کامل سامانه‌های خودکار پیشرفته را از اقدامات مؤثر و کارا در جهت کاهش حوادث و سوانح حوزه‌ی ریلی برشمرد , گفت: استیضاح و برکناری وزیر جز این که فرآیند فعالیت‌های جاری وزارتخانه را مختل کند، نتیجه‌ی دیگری ندارد.

شهاب‌الدین بی‌مقدار در خصوص بروز سانحه برخورد قطار مسافری در محور سمنان - دامغان گفت: به نظر می‌رسد در کنار تجهیز خطوط ریلی به سیستم و تجهیزات به‌روز بایستی کارکنان و پرسنل آن نیز مورد آموزش‌های کامل قرار بگیرند تا من بعد از این دیگر شاهد دخالت نیروی انسانی در سیستم‌های موجود نباشیم و بتوانیم به شکلی دقیق‌تر و ایمن‌تر از این ابزارها بهره بگیریم.

او افزود: با وجود سانحه رخ داده در کنار سایر شقوق حمل و نقلی؛ راه‌آهن هم‌چنان ایمن‌تر است و با این وجود جا دارد که نمایندگان مجلس در راستای رسالت خود با اختصاص منابع لازم به منظور توسعه حوزه ریلی و خطوط آن شرایطی را مهیا کنند که با نوسازی ناوگان و تجهیزات و خطوط دیگر شاهد این قبیل حوادث ناگوار نباشیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با بیان این که با استیضاح وزیر راه و شهرسازی مشکلی حل نمی‌شود، گفت: استیضاح و برکناری وزیر جز این که پروسه فعالیت‌های موجود در وزارتخانه را مختل کند نتیجه دیگری به همراه ندارد چرا که برداشته شدن وزیر و آمدن سرپرست و بعد از آن معرفی نفر دیگر از سوی هیات دولت به مجلس برای گرفتن رای اعتماد، خود فرآیندی است که زمان‌بر بوده و بیش‌ترین آسیب را به اجرای پروژه‌های موجود خواهد زد.

example-image
  منبع : وبگاه خبرآنلاین
  19:29   سه شنبه 9 آذر 1395  
 نظرات    
 
سید فرزام احسانی اسکویی 01:00 چهارشنبه 10 آذر 1395
0
 سید فرزام احسانی اسکویی
مردم خوب بشناسند وکیل خودشون رو در مجلس 
از اونجایی که ما ها آدم های فراموش کاری هستیم 
۹نفر از همشهری ها و دوستانمان تبدیل به کربن سیاه شده اند این جریان های حزبی به دنبال حمایت از جریان خودشون هستند اصولگرا می گه استیضاح آره اصلاح طلب می گه نه
لعنت به هر چی حزبه.چه کسی به فکر مردمه؟؟؟