اخبار   
 

 بازگشت میتسوبیشی با شاسی‌بلند برقی

میتسوبیشی شاسی‌بلند برقی خود را رونمایی می‌کند. به گزارش «اتوموتیو نیوز»، میتسوبیشی تصمیم دارد پاییز امسال، در چهل‌وپنجمین نمایشگاه خودروی توکیو، شاسی‌بلندِ تازه‌اش را به نمایش بگذارد. برابر اعلام میتسوبیشی، ارائه‌ی این مدل مفهومیِ تازه در راستای برنامه‌ی توسعه‌ی بلندمدتی است که میتسوبیشی را به جایگاه واقعی‌اش بازمی‌گرداند و این خودروساز را با تغییرات صنعت خودرو همگام می‌سازد ...

بازگشت میتسوبیشی با شاسی‌بلند برقی

میتسوبیشی شاسی‌بلند برقی خود را رونمایی می‌کند. به گزارش «اتوموتیو نیوز»، میتسوبیشی تصمیم دارد پاییز امسال، در چهل‌وپنجمین نمایشگاه خودروی توکیو، شاسی‌بلندِ تازه‌اش را به نمایش بگذارد. برابر اعلام میتسوبیشی، ارائه‌ی این مدل مفهومیِ تازه در راستای برنامه‌ی توسعه‌ی بلندمدتی است که میتسوبیشی را به جایگاه واقعی‌اش بازمی‌گرداند و این خودروساز را با تغییرات صنعت خودرو همگام می‌سازد.

این مدل مفهومی، قدرت شاسی‌بلندهای دو دیفرانسیل میتسوبیشی و فناوری جدید خودروهای برقی را با کاربردهای تازه‌ای از هوش مصنوعی در هم آمیخته و از نظر ظاهری نیز به یک شاسی‌بلند کوپه شبیه است. میتسوبیشی چند عکس‌ این خودرو را منتشر کرده که قسمت عقب خودرو و نیز آینه‌های بغل را نشان می‌دهد. طراحی نامتعارف آینه‌های بغل این مدل، کنجکاوی کارشناسان را برانگیخته است. میتسوبیشی با ارائه این خودرو می‌کوشد دوران پر افتخار گذشته را تکرار کند. این خودرو اکتبر سال‌جاری در نمایشگاه توکیو در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر، مرتبط با موضوع در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : روزنامه‌ی دنیای اقتصاد
  01:29   یکشنبه 2 مهر 1396  
 نظرات