اخبار   
 

 تاریخ رونمایی از آی‌فون ۸ مشخص شد

شرکت اپل قرار است در تاریخ ۱۲ سپتامبر امسال، در رویدادی از گوشی هوشمند تازه‌ی خود، یعنی آی‌فون ۸ رونمایی کند. رونماییِ دیگری که قرار است از سوی این شرکت انجام بگیرد، تلویزیون اپل (اپل تی‌وی) است، که به فن‌آوریِ پشتیبانی از محتوای با کیفیت 4K مجهز است. همچنین، این کمپانی در ماه ژوئن اعلام کرده بود که اسپیکر مبتنی بر دستورهای آوایی (هوم‌پاد) را به همراه مدل جدید رایانه‌ی آی‌مک خود، تا پایان همین سال جاری به بازار وارد و عرضه خواهد کرد ...

تاریخ رونمایی از آی‌فون ۸ مشخص شد

شرکت اپل قرار است در تاریخ ۱۲ سپتامبر امسال، در رویدادی از گوشی هوشمند تازه‌ی خود، یعنی آی‌فون ۸ رونمایی کند. رونماییِ دیگری که قرار است از سوی این شرکت انجام بگیرد، تلویزیون اپل (اپل تی‌وی) است، که به فن‌آوریِ پشتیبانی از محتوای با کیفیت 4K مجهز است. همچنین، این کمپانی در ماه ژوئن اعلام کرده بود که اسپیکر مبتنی بر دستورهای آوایی (هوم‌پاد) را به همراه مدل جدید رایانه‌ی آی‌مک خود، تا پایان همین سال جاری به بازار وارد و عرضه خواهد کرد.

این روزها شایعات و اخبار بسیاری پیش از رونمایی و معرفی محصولات جدید در فضای مجازی منتشر می‌شود، بعنوان مثال انتظار می رود این گوشی هوشمند جدید (آیفون ۸ ) به یک نمایشگر OLED مجهز شده باشد و به گونه ای طراحی شده که تمام قسمت روی گوشی صفحه نمایش است و حاشیه ای ندارد. از ویژگی‌های دیگر این گوشی، می‌توان به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و حسگرهای سه بعدی تشخیص عمق چهره و تشخیص چهره اشاره کرد.

هنوز هیچ برآورد دقیقی از قیمت این محصول انجام نگرفته است اما نیویورک تایمز هفته گذشته اعلام کرد که قیمت آن حدود ۹۹۹ دلار خواهد بود.

این غول تکنولوژی آمریکایی قرار است به‌همراه گوشی جدید آیفون ۸ از محصولات دیگری همچون آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس هم رونمایی خواهد کرد که در واقع این دو، نسخه‌های به‌روز رسانی شده نسخه‌های کنونی این دو گوشی در بازار هستند.

بنابر گفته تحلیلگران، انتظار می رود شرکت اپل در پاییز سال جاری از جدیدترین نسخه ساعت هوشمند اپل (اپل واچ) نیز رونمایی کند. یکی از بارزترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند آن است که از شبکه‌های ۴G پشتیبانی می‌کند و این امر موجب می شود نیازی به اتصال به آیفون نداشته باشد.

همواره منبع درآمدهای شرکت اپل فروش گوشی های هوشمند بوده و اکنون تحت تاثیر طراحی نسبتا تکراری آیفون های ۷ و ۷ پلاس، میزان درآمدهایش کاهش یافته است و اکنون اپل امیدوار است تا بتواند با طراحی جدید و محصولات جدیدش بتواند باز به روزهای طلایی پرفروش خود برسد و تقاضا برای آیفون و محصولات دیگرش را افزایش دهد.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر، مرتبط با موضوع در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : وبگاه ایتنا
  05:04   پنجشنبه 9 شهریور 1396  
 نظرات