اخبار   
 

 «زمین‌لرزه‌ی دیروز کرمانشاه خرابی به بار نیاورد»

مدیرکل راه‌داری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: پس از رخ دادن زمین‌لرزه، گروه‌های ارزیاب اداره‌ی کل راه‌داری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اعزام شدند و تا کنون هیچ‌گونه گزارشی از تخریب یا انسداد ارسال نشده است ...

«زمین‌لرزه‌ی دیروز کرمانشاه خرابی به بار نیاورد»
■ تردد عادی و روان در همه‌ی محورهای استان


مدیرکل راه‌داری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: پس از رخ دادن زمین‌لرزه، گروه‌های ارزیاب اداره‌ی کل راه‌داری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اعزام شدند و تا کنون هیچ‌گونه گزارشی از تخریب یا انسداد ارسال نشده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روز گذشته زلزله‌ای با قدرت ۵.۹ ریشتر گیلان غرب در استان کرمانشاه را لرزاند. این زلزله در ۲۴ کیلومتری گیلان‌غرب واقع در استان کرمانشاه و بنابر داده‌های مرکز لرزه‌نگاری در ساعت ۱۷:۱۱ یکشنبه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد.

بعد از وقوع این زلزله بلافاصله تیم‌های ارزیاب از اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تیم‌های اورژانس به محل اعزام شدند.

هیچ‌گونه خرابی و خسارتی گزارش نشده است

در حالی که مسعود شریفی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه که روز گذشته و دقایقی پس از وقوع زلزله از اعزام تیم‌های ارزیاب سازمان راهداری برای بررسی خسارات احتمالی به راه‌های استان کرمانشاه خبر داده بود، فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ارزیابی صورت گرفته توسط این اداره بابت زلزله رخ داده اظهار کرد: بلافاصله بعد از وقوع زلزله اکیپ‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به ۹ شهرستان اعزام شدند و تمام محورهای شریانی را بررسی کردند.

وی ادامه داد: در گزارش‌های اولیه به جز ریزش کوه که برطرف شد مشکل خاص دیگری در طول محورهای شریانی استانی گزارش نشد و درخصوص راه‌های روستایی و شهرستان‌ها هم طبق اعلام فرمانداران و پیگیری صورت گرفته از آن‌ها مشکل خاصی از نظر خرابی و فوتی گزارش نشده است اما بررسی‌ها همچنان ادامه دارد.

کرمی ادامه داد: همکاران من در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه هیچگونه حادثه یا مصدومی را در خصوص زلزله در طول محورهای شریانی استان گزارش نکرده‌اند.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
زمین‌لرزه به فرودگاه آسیب نزده است

بعد از رخ دادن زلزله ۵.۹ ریشتری در گیلان غرب، مجتبی بیاتی، مدیرکل فرودگاه‌ کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با بیان اینکه زلزله گیلان‌غرب در این فرودگاه احساس شد، اظهار کرد: سطوح پروازی فرودگاه بازرسی شدند و خوشبختانه آسیبی به فرودگاه وارد نشده و پروازها انجام شد.

روز گذشته فرودگاه کرمانشاه اعلام کرد در صورت نیاز آماده میزبانی از عملیات امداد و نجات در صورت بروز خسارت احتمالی است.

  منبع : وزارت راه و شهرسازی
  10:35   دوشنبه 17 دی 1397  
 نظرات