اخبار   
 

 شارژ آی‌فون با سرعتی ۱۰ برابر حالت عادی ممکن شد

شارژ کردن سریع گوشی‌های همراه و به‌ویژه آی‌فون با سرعتی بالا و در عرض چند دقیقه، همیشه یکی از آرزوهای کاربرانی بوده که دوست دارند به‌سرعت تلفن همراهشان برای استفاده آماده شود. به گزارش «اسین ایج»، شرکت Anker به‌تازگی شارژر بی‌سیم قابل‌حملی عرضه کرده است که می‌تواند آرزوی کاربران همه‌ی گوشی‌ها را در این زمینه برآورده کند ...

شارژ آی‌فون با سرعتی ۱۰ برابر حالت عادی ممکن شد

شارژ کردن سریع گوشی‌های همراه و به‌ویژه آی‌فون با سرعتی بالا و در عرض چند دقیقه، همیشه یکی از آرزوهای کاربرانی بوده که دوست دارند به‌سرعت تلفن همراهشان برای استفاده آماده شود. به گزارش «اسین ایج»، شرکت Anker به‌تازگی شارژر بی‌سیم قابل‌حملی عرضه کرده است که می‌تواند آرزوی کاربران همه‌ی گوشی‌ها را در این زمینه برآورده کند.

شارژر یاد شده که PowerOre نام دارد، یکی از قدرتمندترین شارژرهای قابل حملی است که تا به حال روانه بازار شده و دارای باتری ۲۶۸۰۰ میلی آمپری است. سرعت شارژ PowerOre در مقایسه با شارژرهای بی سیم عادی تا ۱۰ برابر بیشتر است.

مزیت دیگر این شارژر وجود سه پورت یواس بی است که باعث می شود شارژ همزمان سه گوشی آیفون از طریق آن ممکن شود. قیمت این شارژر هم ۶۰ دلار است که رقمی مناسب محسوب می شود.

بررسی ها نشان می دهد پورت یواس بی ۲۰ واتی Dual Micro این شارژر بی سیم در مقایسه با دیگر شارژرهای قابل حمل بی سیم مشابه تا دوبرابر سریع تر عمل کند.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر، مرتبط با موضوع در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری مهر
  02:49   یکشنبه 2 مهر 1396  
 نظرات