اخبار   
 

 عرض تسلیت ...

کمپین گروه نرم‌افزاری سازه برای فروش تابستانه که از ۱۷ شهریورماه آغاز شده بود، ساعت ۲۴:۰۰ روز آدینه، ۱ مهر پایان می‌یابد. در این فاصله، متأسفانه جامعه‌ی ایران با حوادثی تلخ روبه‌رو گردید. ضمن عرض تسلیت به خانواده‌ی امینی و تک‌تک شما عزیزان، به‌رغم قلب‌های آکنده از اندوهمان، برای احترام به کاربران عزیزی که برای خرید در روزهای پایانی برنامه‌ریزی کرده بودند، این کمپین فروش و شرایط آن تا پایان وقت روز آدینه، ۱ مهر ادامه خواهد یافت و پس از آن بسته خواهد شد ...

عرض تسلیت ...

کاربران محترم،

کمپین گروه نرم‌افزاری سازه برای فروش تابستانه که از ۱۷ شهریورماه آغاز شده بود، ساعت ۲۴:۰۰ روز آدینه، ۱ مهر پایان می‌یابد. در این فاصله، متأسفانه جامعه‌ی ایران با درگذشت غمبار خواهر مظلوممان، خانم مهسا امینی و حوادث تلخ پس از آن روبه‌رو گردید، که همه‌ی ما را به شدت متأثر کرد.

ضمن عرض تسلیت به خانواده‌ی امینی و تک‌تک شما عزیزان، به‌رغم قلب‌های آکنده از اندوهمان، برای احترام به کاربران عزیزی که برای خرید در روزهای پایانی برنامه‌ریزی کرده بودند، این کمپین فروش و شرایط آن تا پایان وقت روز آدینه، ۱ مهر ادامه خواهد یافت و پس از آن بسته خواهد شد.

روح بلند مهسا به سلسله‌ی مظلومان تاریخ پیوست و برای همیشه جاودانه گردید. ما و همه‌ی همکارانمان در گروه نرم‌افزاری سازه در کنار آحاد مردم ایران، برای مهسا آرزوی بهشت‌های برین و برای همه‌ی مردمان نجیب ایران‌زمین آرزوی سربلندی و موفقیت در آرمان‌های بلندشان را داریم.


  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  20:45   پنجشنبه 31 شهریور 1401  
 نظرات