اخبار   
 

 «رنو» و رؤیایی از جنس سال ۲۰۳۰

نمایشگاه خودروی فرانکفورت که آغاز به کارِ آن چند روز دیگر است، میزبان یک محصول مفهومی و البته عجیب است. به گزارش «مجله‌ی خودرو»، بسیاری از کارشناسان این خودرو را محصولی شایان‌توجه از خودروسازِ شناخته‌شده‌ی فرانسوی می‌دانند، که قطعاً در نمایشگاه خودروی فرانکفورت که یکی از سه نمایشگاه بزرگ خودرو در جهان است، توجه‌ها را به خود جلب خواهد کرد ...

«رنو» و رؤیایی از جنس سال ۲۰۳۰

نمایشگاه خودروی فرانکفورت که آغاز به کارِ آن چند روز دیگر است، میزبان یک محصول مفهومی و البته عجیب است. به گزارش «مجله‌ی خودرو»، بسیاری از کارشناسان این خودرو را محصولی شایان‌توجه از خودروسازِ شناخته‌شده‌ی فرانسوی می‌دانند، که قطعاً در نمایشگاه خودروی فرانکفورت که یکی از سه نمایشگاه بزرگ خودرو در جهان است، توجه‌ها را به خود جلب خواهد کرد.

رنو این خودرو را در قالب برنامه ای موسوم به «چشم انداز ۲۰۳۰» ارایه کرده و طی آن قصد دارد طیف متنوعی از خودروهای مفهومی و متعلق به آینده را تولید و به دنیا معرفی کند. پیش تر نیز این خودروساز از محصول مفهومی دیگری موسوم به RS ۲۰۲۷ Vision در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی کرده بود.

این خودروساز فرانسوی اعلام کرده که هدف از تولید RS ۲۰۲۷ Vision نشان دادن این نکته هیجان انگیز بوده که در سال ۲۰۲۷ خودروهای ویژه رقابتهای فرمول یک چه شکل و شمایلی خواهند داشت اما Renault Symbioz گامی بلندتر به جلو و نمایش تحسین برانگیز از یک خودروی جاده ای در سال ۲۰۳۰ است.

رنو هنوز اطلاعات فنی درباره این خودروی مفهومی منتشر نکرده و تنها از روی ساختار آن می توان دریافت که به تلفیق حرکت و سبک زندگی در آینده توجه ویژه ای شده است. همچنین فاکتور محیط زیست به عنوان یک اصل در آن در نظر گرفته شده است.

برای آگاهی از جزئیات فنی این محصول دیدنی باید تا آغاز به کار نمایشگاه خودروی فرانکفورت صبر کرد.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر، مرتبط با موضوع در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری مهر
  05:04   چهارشنبه 15 شهریور 1396  
 نظرات