اخبار   
 

 ماندگاری هوای سرد تا چهارشنبه / احتمال ریزش بهمن در جاده‌های کوهستانی

سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد به دلیل کاهش شدید دما در بیش‌تر نقاط کشور و ماندگاری آن تا صبح چهارشنبه (۱۱ بهمن)، مدیریت در مصرف بهینه‌ی سوخت و انرژی، به‌ویژه مصرف گاز جهت اجتناب از افت فشار در شبکه‌ی گازرسانی توصیه می‌شود ...

ماندگاری هوای سرد تا چهارشنبه
■ احتمال ریزش بهمن در جاده‌های کوهستانی


سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد به دلیل کاهش شدید دما در بیش‌تر نقاط کشور و ماندگاری آن تا صبح چهارشنبه (۱۱ بهمن)، مدیریت در مصرف بهینه‌ی سوخت و انرژی، به‌ویژه مصرف گاز جهت اجتناب از افت فشار در شبکه‌ی گازرسانی توصیه می‌شود.

به گزارش ایسنا سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به کاهش شدید دما در نیمه شمالی کشور طی امشب و صبح فردا (۹ بهمن) یخ زدگی در معابر عمومی و جاده های بین شهری و احتمال ریزش بهمن به سبب انباشت برف در مناطق برفگیر جاده های کوهستانی پیش‌بینی می‌شود. از این رو به شهروندان توصیه می‌شود از سفر غیر ضروری خودداری و در صورت لزوم از تجهیزات زمستانی و بخصوص زنجیر چرخ استفاده کنند.

با توجه به افت دما به زیر صفر و عدم ذوب برف، بار برفی سنگین روی درختان موجب شکستن شاخه های آنها می‌شود لذا توصیه می‌شود در اسرع وقت شهرداری‌ها و هموطنان با تکان دادن درخت‌ها انباشته از برف نسبت به سبک کردن بار روی آنها اقدام کنند.»

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر، مرتبط با موضوع در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  13:09   یکشنبه 8 بهمن 1396  
 نظرات