اخبار   
 

 اپلیکیشن ارز دیجیتالی رکورد بیش‌ترین دانلود را شکست

با توجه به استقبال بی‌نظیر از ارزهای دیجیتالیِ رمزنگاری‌شده، در هفته‌ی اخیر اپلیکیشن صرافی ارزهای دیجیتالی کوین‌بیس، جایگاه نخست بیش‌ترین شمار دانلود در فروشگاه اپ‌استور را به خود اختصاص داد ...

اپلیکیشن ارز دیجیتالی رکورد بیش‌ترین دانلود را شکست

با توجه به استقبال بی‌نظیر از ارزهای دیجیتالیِ رمزنگاری‌شده، در هفته‌ی اخیر اپلیکیشن صرافی ارزهای دیجیتالی کوین‌بیس، جایگاه نخست بیش‌ترین شمار دانلود در فروشگاه اپ‌استور را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت بیت کوین نیوز، طی چند سال اخیر ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیاری هم‌چون بیت کوین، مونرو، ریپل و اتریوم از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شده و کاربران بسیاری در جهان به‌دنبال استخراج و تبدیل پول‌های خود به ارزهای دیجیتالی هستند؛ چراکه این روزها بسیاری از افراد با خرید و استخراج این ارز توانسته‌اند به پول زیادی دست پیدا کنند.

با گسترش روزافزون محبوبیت و استقبال از ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده در جهان، صرافی و مراکز بزرگی در زمینه خرید و فروش و سرمایه‌گذاری در این حوزه شروع به فعالیت کرده‌اند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها کوین بیس است.

حالا به تازگی بر اساس آمار و گزارش‌های به‌دست آمده، اپلیکیشن کوین بیس در هفته گذشته به پردانلودترین برنامه در فروشگاه آنلاین و اینترنتی اپ‌استور اپل تبدیل شده است و برای نخستین بار رکورد بی‌سابقه‌ای را برای یک اپلیکیشن ویژه ارزهای دیجیتالی رمزپایه به ثبت رسانیده است.

بیت‌کوین که یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده در جهان محسوب می‌شود، با رشد تقاضا و استقبال کاربران و مشتریان ارزش بیش‌تری پیدا می‌کند و همین امر هم باعث شده است اپلیکیشن CoinBase که متعلق به این صرافی بزرگ آمریکایی است، در صدر پرطرفدارترین و بیش‌ترین دانلود برنامه‌های موجود در اپ استور اپل قرار بگیرد.

بر اساس برآورد برایان آرمسترانگ - مدیرعامل صرافی ارزهای دیجیتالی کوین بیس - و هم‌چنین پیش‌بینی سایر تحلیلگران بازار، تعداد مشتریان ارزهای رمزپایه مجازی تا پنج سال آینده به یک میلیارد نفر خواهد رسید.

بنابر همین گزارش‌ها می‌توان دریافت که اپلیکیشن‌های مربوط به استخراج و سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتالی نیز به همین نسبت افزایش پیدا خواهد کرد. پس دیگر دور از انتظار نیست که اپلیکیشن‌های این حوزه به پردانلودترین برنامه‌های موجود در فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین تبدیل شوند.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  17:00   دوشنبه 16 مهر 1397  
 نظرات