اخبار   
 

 اعزام تیم‌های ارزیاب و پیشروی هلال احمر به مناطق زلزله‌زده

رییس جمعیت هلال احمر از اعزام تیم ارزیاب و پیشروی هلال احمر به مناطق زلزله‌زده خبر داد. علی اصغر پیوندی شامگاه یک‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا گفت :تیم‌های ارزیاب و پیشروی هلال احمر به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام شدند و منتظراعلام نظر تیم‌های ارزیاب هستیم ...

اعزام تیم‌های ارزیاب و پیشروی هلال احمر به مناطق زلزله‌زده

رییس جمعیت هلال احمر از اعزام تیم ارزیاب و پیشروی هلال احمر به مناطق زلزله‌زده خبر داد. علی اصغر پیوندی شامگاه یک‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا گفت :تیم‌های ارزیاب و پیشروی هلال احمر به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام شدند و منتظراعلام نظر تیم‌های ارزیاب هستیم.

به گزارش ایرنا، بزرگی این زمین لرزه ۷.۳ریشتر و محل وقوع استان کرمانشاه - حوالی ازگله بوده است. این زمین لرزه دقیقا در ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه رخ داده و طول جغرافیایی: ۴۵.۹
و عرض آن : ۳۴.۸۴ و در عمق ۱۱ کیلومتری زمین بوده است. همچنین در ادامه زمین لرزه هایی به بزرگی ۴.۶ و ۴ ریشتر این منطقه را لرزانده و پس لرزه های این زمین لرزه ادامه دارد.
علی مرادی رییس مرکز لرزه نگاری کشور در گفت وگو با ایرنا در این باره گفت: ️مرکز اصلی زمین لرزه رخ داده در مرز ایران و عراق بوده است. وی یادآور شد: نزدیکترین شهر در ایران که محور زمین لرزه بوده شهر ازگل کرمانشاه بوده و پس لرزه های این زلزله ادامه خواهد داشت.

رییس مرکز لرزه نگاری کشور تاکید کرد: زلزله رخ داده شدید بوده و مردم ساکن در کل منطقه شمال غرب کشور تا ساکنان ساختمان های بلند در تهران این زمین لرزه را احساس کردند.
هنوز گزارشی از خسارات احتمالی اعلام نشده اما برق و آب مناطقی از کرمانشاه قطع شده و گزارشات دقیق تر در این باره متعاقبا اعلام می شود.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر، مرتبط با موضوع در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری ایرنا
  03:33   دوشنبه 22 آبان 1396  
 نظرات