اخبار   
 

 مهندس خلیل کسایی به پدر هنرمندش ـ استاد حسن کسایی ـ پیوست


با تأسف و تأثر فراوان آگاه شدیم که مهندس خلیل کسایی، نوازنده‌ی برجسته‌ی نی و فرزند زنده‌یاد استاد حسن کسایی، پیش از ظهر روز سه‌شنبه بر اثر ایست قلبی درگذشت ...


با تأسف و تأثر فراوان آگاه شدیم که مهندس خلیل کسایی، نوازنده‌ی برجسته‌ی نی و فرزند زنده‌یاد استاد حسن کسایی، پیش از ظهر سه‌شنبه بر اثر ایست قلبی درگذشت.

جواد کسایی، فرزند ارشد مرحوم استاد حسن کسایی ضمن اعلام این خبر تلخ و تأثربرانگیر گفت: «متأسفانه خلیل دیشب دچار حمله‌ی قلبی شد، که سریعاَ به بیمارستان منتقل شد؛ اما اقدامات لازم برای بازگشت خلیل بی‌ثمر ماند و پیش از ظهر امروز درگذشت.»

وی افزود: «مراسم تشییع پیکر این نوازنده که به اعتقاد مرحوم پدر، بهترین شاگرد ایشان بود، صبح فردا انجام می‌شود و مراسم تدفین در قطعه‌ی نام‌آوران شهر اصفهان برگزار خواهد شد.»

«گروه نرم‌افزاری سازه» ضایعه‌ی درگذشت این هنرمند برجسته‌ی موسیقی سنتی را که همچنین عضو جامعه‌ی مهندسی کشور و از اعضای iiiwe.com نیز بودند، به خانواده‌ی ایشان و جامعه‌ی فرهنگ و هنر و مهندسی ایران و اصفهان تسلیت می‌گوید.


خبر تکمیلی :
مراسم خاکسپاری آن هنرمند شایسته روز پنج‌شنبه، شانزدهم اردیبهشت، ساعت ۹ از منزل شخصی زنده‌یاد استاد حسن کسایی و مراسم یادبود آن عزیز ازدست‌رفته، روز یک‌شنبه، نوزدهم اردیبهشت، از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ در مسجدسید اصفهان برگزار می‌شود.


example-image

  منبع : موسیقی ایرانیان
  18:30   پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395  
 نظرات