اخبار   
 

 سفر نخست‌وزیر یونان به اصفهان و دیدار از نقش‌جهان و چهل‌ستون

نخست‌وزیر یونان و هیأت همراهش برای آغاز سفر یک‌روزه‌ی خود به شهر اصفهان، شامگاه شنبه از فرودگاه شهید بهشتی وارد اصفهان شد و مورد استقبال رسمی استاندار اصفهان قرار گرفت. دیدار از میدان نقش‌جهان و مسجدهای این میدان و بازار قیصریه و کاخ‌های عالی‌قاپو و چهل‌ستون از برنامه‌های سفر آلکسیس سیپراس به اصفهان بود ...

سفر نخست‌وزیر یونان به اصفهان و دیدار از نقش‌جهان و چهل‌ستون

نخست‌وزیر یونان و هیأت همراهش برای آغاز سفر یک‌روزه‌ی خود به شهر اصفهان، شامگاه شنبه از فرودگاه شهید بهشتی وارد اصفهان شد و مورد استقبال رسمی استاندار اصفهان قرار گرفت. دیدار از میدان نقش‌جهان و مسجدهای این میدان و بازار قیصریه و کاخ‌های عالی‌قاپو و چهل‌ستون از برنامه‌های سفر آلکسیس سیپراس به اصفهان بود.

example-image

آلکسیس سیپراس که به همراه هیئت اقتصادی کشور یونان راهی کشور شده، در نخستین برنامه سفرش به کشورمان، اصفهان را برای بازدید انتخاب کرد.

بازدید از اماکن تاریخی اصفهان از مهم‌ترین برنامه‌های سفر وی به اصفهان به شمار می‌رود اما قرار نیست که این سفر کاری باشد.

نکته جالب این که وی پیش از سفر به تهران راهی اصفهان شده و قرار است بعد از بازدید از اصفهان، با مقامات عالی‌رتبه ایران، دیدار داشته باشد.

وی که به همراه هیأت اقتصادی خود به ایران سفر کرده، اصفهان را نخستین مقصد سفر خود انتخاب کرده است و قرار است عصر امروز به تهران برود.

example-image

  منبع : خبرگزاری تسنیم
  16:18   دوشنبه 19 بهمن 1394  
 نظرات