اخبار   
 

 پنج کتاب پرفروش «نشر چشمه» د­­ر هفته‌ی اخیر کدام‌اند؟

کتاب «سه قصه» اثر ایرج طهماسب پرفروش ترین کتاب نشر چشمه در یک هفته اخیر بود...

پنج کتاب پرفروش «نشر چشمه» د­­ر هفته‌ی اخیر کدام‌اند؟

در یک هفته اخیر (هفته منتهی به اول اسفند) کتاب های متنوعی در فهرست پرفروش ترین های نشر چشمه قرار داشت.

کتاب «سه قصه» اثر ایرج طهماسب پرفروش ترین کتاب نشر چشمه در یک هفته اخیر بود.

طهماسب در معرفی این کتاب می گوید: این داستان‌ها تعدادی از داستان هایی است که طی کار هنری‌ام نوشته‌ام؛ به سال های دور و نزدیک باز می‌گردد و هر یک شیوه نگارش خاصی دارد.

دومین کتاب پرفروش در یک هفته اخیر کتاب «آثار نایاب صادق هدایت» است. این نخستین بار است که این آثار به صورت کتابی واحد چاپ می‌شوند. این آثار توسط صادق هدایت در سال‌های ۱۳۱۰ تا ۱۳۲۵ نوشته یا ترجمه شده‌اند. بعضی از آثار را صادق هدایت با نام مستعار مانند منشی حضور، ق. مسکین ‌جامه، پ. مازیار، ا. م، علینقی پژوهش‌پور، محمدرحیم گردان ‌سپهر و یا ص. ه . امضا کرده است. این آثار در روزنامه‌ها و مجلات پراکنده چاپ شده اند.

رمان «مردی به نام «اُوه» نوشته فردریک بَکمن نیز سومین کتاب پرفروش یک هفته اخیر این انتشارات است. این کتاب در حال حاضر به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده است.

کتاب پرفروش بعدی در نشر چشمه «جای خالی سلوچ» نوشته محمود دولت آبادی است. چاپ سی و دوم این کتاب نیز با استقبال مخاطبان مواجه شده است. بسیاری از منتقدان این رمان را بهترین اثر کارنامه‌ محمود دولت‌آبادی می‌دانند.

پنجمین کتاب پرفروش یک هفته اخیر «استخوان خوک و دست‌های جذامی» نوشته مصطفی مستور است که به چاپ ۲۹ رسیده است. داستان در آپارتمان هفده طبقه‌ی خاوران اتفاق مى‌افتد که ساکنان هر طبقه و هر واحد مشکلاتى را در یک روز از سر مى‌گذرانند.


فرستاده‌‌شده توسط م افتخاری
  منبع : وبگاه عصرایران
  12:03   دوشنبه 2 اسفند 1395  
 نظرات