اخبار   
 

 ۴۵۲ جان‌باخته‌ی دیگر در کشور، در پی ابتلا به کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۱۲۰۳ مورد جدید کوویدـ۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. سیما لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۲ بیمار کوویدـ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگانِ این بیماری در کشور به ۴۱هزار و ۳۴ نفر رسید ...

۴۵۲ جان‌باخته‌ی دیگر در کشور، در پی ابتلا به کرونا
■ ۱۱۲۰۳ تن دیگر مبتلا شدند


دکتر سیما لاری گفت: از دیروز تا امروز، ۲۴ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱هزار و ۲۰۳ بیمار جدید مبتلا به کوویدـ۱۹ در کشور شناسایی شدند، که دو هزار و ۵۰۹ نفر از آن‌ها بستری شدند. وی افزود: مجموع بیماران کوویدـ۱۹ در کشور به ۷۴۹هزار و ۵۲۵ نفر رسید. لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۲ بیمار کوویدـ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۴۱هزار و ۳۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون ۵۵۲ هزار و ۷۴۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. لاری ادامه داد: ۵۶۴۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. وی افزود: تا کنون پنج میلیون و ۴۶۴ هزار و ۱۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری همچنین گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. وی افزود: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  14:25   شنبه 24 آبان 1399  
 نظرات