اخبار   
 

 تفاهم‌نامه‌ی وزارت راه با سازمان نظام مهندسی طی دو هفته‌ی آینده نهایی می‌شود

مدیرکل دفتر توسعه‌ی مهندسی ساختمانِ وزارت راه و شهرسازی از نهایی شدن موضوع تفاهم‌نامه‌ی وزارت راه و شهرسازی با سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در موضوع مسکن ملی، در دو هفته‌ی آتی خبر داد. عبدی قهرودی گفت: به دستور وزیر راه و شهرسازی چندین موضوع در دست پیگیری این دفتر قرار دارد که شامل پیگیری دستورالعمل و شیوه‌نامه‌ی شرکت‌های حقوقی می‌شود که از سوی سازمان برنامه و بودجه، دارای گواهی صلاحیت هستند تا در احداث مسکن ملی ورود کنند ...

تفاهم‌نامه‌ی وزارت راه با سازمان نظام مهندسی طی دو هفته‌ی آینده نهایی می‌شود
■ رایزنی برای حضور شرکت‌های ساختمانی دارای پروانه از سازمان برنامه و بودجه برای مشارکت در مسکن ملی


مدیرکل دفتر توسعه‌ی مهندسی ساختمانِ وزارت راه و شهرسازی از نهایی شدن موضوع تفاهم‌نامه‌ی وزارت راه و شهرسازی با سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در موضوع مسکن ملی، در دو هفته‌ی آتی خبر داد. محمدعلی عبدی‌قهرودی مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن و برنامه‌های آن دفتر در خصوص کمک به اجرای طرح اقدام ملی مسکن، گفت: به دستور وزیر راه و شهرسازی چندین موضوع در دست پیگیری این دفتر قرار دارد که شامل پیگیری دستورالعمل و شیوه‌نامه شرکت های حقوقی می شود که از سوی سازمان برنامه و بودجه، دارای گواهی صلاحیت هستند تا در احداث مسکن ملی ورود کنند.

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان موضوع مورد پیگیری آن دفتر را پیگیری تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی با سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برای تسهیل و تسریع در طرح اقدام ملی مسکن برشمرد. عبدی‌قهرودی توضیح داد: تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی با سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در خصوص طرح اقدام ملی تا ۱۵ روز دیگر نهایی و ابلاغ می‌شود که بر اساس آن شیوه نامه بکارگیری شرکت‌های دارای پروانه از سازمان برنامه و بودجه برای حضور در طرح اقدام ملی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : وزارت راه و شهرسازی
  12:33   سه شنبه 1 مهر 1399  
 نظرات