اخبار   
 

 اعلام آمادگی ایران برای صدور خدمات فنی ـ مهندسی به آفریقا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آمادگی ایران برای صدور خدمات فنی و مهندسی در حوزه‌ی فن‌آوری اطلاعات به کشورهای آفریقایی خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، محمود واعظی در حاشیه‌ی اجلاس جهانی جامعه‌ی اطلاعاتی (WSIS)، با برخی از وزرای کشورهای آفریقایی حاضر در این اجلاس گفت‌وگو کرد ...

اعلام آمادگی ایران برای صدور خدمات فنی ـ مهندسی به آفریقا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آمادگی ایران برای صدور خدمات فنی و مهندسی در حوزه‌ی فن‌آوری اطلاعات به کشورهای آفریقایی خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، محمود واعظی در حاشیه‌ی اجلاس جهانی جامعه‌ی اطلاعاتی (WSIS)، با برخی از وزرای کشورهای آفریقایی حاضر در این اجلاس گفت‌وگو کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دیدار با تاکید بر توفیقات بدست آمده برای ایران در حوزه فناوری اطلاعات گفت: هم اکنون شرکتهای تولید کننده تجهیزات مخابرات ایرانی محصولات خود را به برخی کشورهای آفریقایی صادر می کنند و این امکان وجود دارد که نرم افزارهای ایرانی نیز به کشورهای این منطقه صادر شود.

وی با تاکید بر نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه کشورها و نقش و جایگاه ICT در ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی، از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای صدور خدمات فنی و مهندسی در این حوزه خبر داد.

واعظی با اعلام ظرفیت های موجود همکاری، از آمادگی برای انجام پروژه های مشترک، تحقیق و توسعه و آموزش نیروی انسانی متخصص خبر داد.

اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی با حضور وزرا و مسئولان حوزه فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان ملل متحد، از ۲۲ خرداد ماه در ژنو درحال برگزاری است و امروز به کار خود پایان می دهد.

  منبع : خبرگزاری مهر
  02:07   شنبه 27 خرداد 1396  
 نظرات