اخبار   
 

 اختلاس جدید در نظام مهندسی تهران

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران در جریان یک نشست خبری به بیان آخرین وضعیت اختلاس جدید در سازمان نظام مهندسی تهران پرداخت. احمد خرم در جمع خبرنگاران درباره‌ی اختلاس ۷میلیارد تومانی جدید از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به بیان جزییات این تخلف پرداخت و گفت: با جعل امضای بنده و یک فقره از چک‌ها هم که بدون امضای بنده بوده، چک‌ها در بانک صادرات نقد شده است ...

اختلاس جدید در نظام مهندسی تهران
■ به گفته‌ی خرم، هفت میلیارد به حساب سازمان بازگشت


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران در جریان یک نشست خبری به بیان آخرین وضعیت اختلاس جدید در سازمان نظام مهندسی تهران پرداخت. احمد خرم در جمع خبرنگاران درباره‌ی اختلاس ۷میلیارد تومانی جدید از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به بیان جزییات این تخلف پرداخت و گفت: با جعل امضای بنده و یک فقره از چک‌ها هم که بدون امضای بنده بوده، چک‌ها در بانک صادرات نقد شده است.

خرم با اشاره به فساد ۴۰ میلیاردی سازمان نظام مهندسی اظهار کرد: این تخلف در قوه قضاییه در دست بررسی است و هنوز حکمی صادر نشده است.

وی گفت: پرونده ۴ سال است که در قوه قضاییه گیر کرده است.پول مذکور بلوکه شده که البته سود آن را دریافت می‌کنیم. نحوه هزینه کرد این سود یک بحث است و این‌که سود نگیریم از هر مرجعی صادر شود که سود نگیریم شائبه ایجاد می شود. سود بانکی سپرده‌های حق الزحمه را در یک حساب خاص واریز می‌کنیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با یادآوری این‌که با این اقدام سریع روی این قضیه، سازمان در شعبه بانک صادرات حضور یافت، تاکید کرد: اول حدود ۳.۵ میلیارد تومان کشف شد.

نایب رئیس سازمان در بانک مستقر شد به همراه حراست و تمام چک‌های بالای ۵۰ میلیون تومان را بازدید کردند که ۷ فقره چک هم در این بازدید کشف شد که مجموعا مبلغ ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تا عصر ۵ شنبه به حساب سازمان برگشت. هم زمان شکایت کردیم منتها با صحبت با متخلفان و برخورد مثبت با آنها اعلام شد اگر پول را برگردانید قطعا تخفیف در مجازات خواهید داشت. تا الان تقریبا همه پول برگشت داده شده است.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : وبگاه صما
  17:27   دوشنبه 12 شهریور 1397  
 نظرات