اخبار   
 

 هفتمین کنفرانس بین‌المللی آموزش مهندسی دو هفته‌ی دیگر برگزار می‌شود

هفتمین کنفرانس بین‌المللی آموزش مهندسی با موضوع «آموزش مهندسی، گذشته، حال و آینده» و با هدف بررسی چالش‌های آموزش مهندسی در ایران و ارائه راهکارهای بهبود کیفیت آن، ۳ تا ۶ آبان‌ماه برگزار می‌شود. محورهای اصلی این کنفرانس عبارت‌اند از: بازطراحی و انعطاف‌پذیری در برنامه‌های آموزش مهندسی، چالش‌­ها و چشم‌اندازهای آموزش الکترونیک در آموزش مهندسی، ارتباط صنعت و آموزش مهندسی و بررسی موانع ارتقای کیفیت آموزش مهندسی و ارائه‌ی راهکار برای غلبه بر آن‌ها ...

هفتمین کنفرانس بین‌المللی آموزش مهندسی دو هفته‌ی دیگر برگزار می‌شود

هفتمین کنفرانس بین‌المللی آموزش مهندسی ۳ تا ۶ آبان‌ماه با موضوع «آموزش مهندسی، گذشته، حال و آینده»، از سوی انجمن آموزش مهندسی ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد. این کنفرانس با هدف بررسی چالش‌های آموزش مهندسی در ایران و ارائه راهکارهای بهبود کیفیت آن برگزار می‌شود. محورهای اصلی این کنفرانس عبارت‌اند از: بازطراحی و انعطاف‌پذیری در برنامه‌های آموزش مهندسی، چالش‌­ها و چشم‌اندازهای آموزش الکترونیک در آموزش مهندسی، ارتباط صنعت و آموزش مهندسی و بررسی موانع ارتقای کیفیت آموزش مهندسی و ارائه‌ی راهکار برای غلبه بر آن‌ها.

انجمن آموزش مهندسی ایران از سال ۱۳۸۸ (با همراهی نزدیک گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم) آغاز بکار کرده و «گذر از کمیت به کیفیت» را شعارمحوری حرکت خود قرار داده است. اهداف مهم این انجمن هدایت محققان برای پژوهش پیرامون آموزش مهندسی، ترویج روش‌های نوین آموزش و ارزیابی دروس مهندسی، رصد کیفیت آموزش مهندسی در مراکز آموزش عالی کشور، بسترسازی قانونی در راستای افزایش کیفیت آموزش مهندسی و ... است. به نقل از دانشگاه امیرکبیر، این کنفرانس رویداد مناسبی برای بررسی گذشته آموزش مهندسی در ایران، رصد وضعیت کنونی و ارائه پیشنهاد و راهکار برای رشد کیفی آموزش مهندسی کشور بشمار می رود.


با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  09:18   یکشنبه 18 مهر 1400  
 نظرات