اخبار   
 

 از امروز تا پس‌فردا : برگزاری بیست‌و‌دومین اجلاس هیأت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان

بیست‌و‌دومین اجلاس هیأت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، که به‌صورت همایشی سالانه و کشوری تشکیل می‌شود، امسال با عنوان «پارلمان نظام مهندسی» در تاریخ‌های ۲۵ و ۲۶ تیرماه با حضور و سخنرانی مسئولان وزارت راه و شهرسازی در تهران برگزار خواهد شد ...

از امروز تا پس‌فردا : برگزاری بیست‌و‌دومین اجلاس هیأت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان

بیست‌و‌دومین اجلاس هیأت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، که به‌صورت همایشی سالانه و کشوری تشکیل می‌شود، امسال با عنوان «پارلمان نظام مهندسی» در تاریخ‌های ۲۵ و ۲۶ تیرماه با حضور و سخنرانی مسئولان وزارت راه و شهرسازی در تهران برگزار خواهد شد.

در آیین گشایش این نشست که در سالن اجتماعات هتل آزادی پارسیان برگزار می‌شود، جمالی‌نژاد، معاون وزیر کشور، محمدرضا رضایی‌کوچی، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مازیار حسینی، معاون مسکن و ساختمانِ وزارت راه و شهرسازی و رجبی، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور سخنرانی خواهند کرد. گفتنی‌ست مراسم افتتاحیه‌ی این همایش از ساعت ۱۷ امروز (۲۵ تیرماه) در سالن اجتماعات هتل آزادی پارسیان برگزار خواهد شد و انتخابات شورای مرکزی نیز روز چهارشنبه (۲۶ تیرماه) در محل پژوهشکده‌ی نفت و آیین اختتامیه‌ی اجلاس روز پنج‌شنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ در محل هتل پارسیان آزادی برگزار خواهد شد.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : وزارت راه و شهرسازی
  14:18   سه شنبه 25 تیر 1398  
 نظرات