اخبار   
 

 فراخوان جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها در حوزه‌ی «زیست‌فناوری»

فراخوان رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌‎ها در حوزه‌ی «زیست‌فناوری» از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی منتشر شد. به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق از سال ۱۳۹۸ در راستای مأموریت خود مبنی بر تأمین مالی توسعه‌ی فناوری و به‌ویژه فناوری‌های پیشرفته و اولویت‌دار، در قالب برنامه‌ی «هم‌سرمایه‌گذاری» با صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه‌گذاری جسورانه در استارت‌‌آپ‌ها و طر‌ح‌های سرمایه‌پذیر را آغاز کرده است ...

فراخوان جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها در حوزه‌ی «زیست‌فناوری»

فراخوان رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌‎ها در حوزه‌ی «زیست‌فناوری» از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی منتشر شد. به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق از سال ۱۳۹۸ در راستای مأموریت خود مبنی بر تأمین مالی توسعه‌ی فناوری و به‌ویژه فناوری‌های پیشرفته و اولویت‌دار، در قالب برنامه‌ی «هم‌سرمایه‌گذاری» با صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه‌گذاری جسورانه در استارت‌‌آپ‌ها و طر‌ح‌های سرمایه‌پذیر را آغاز کرده است. هر دوشنبه‌ی استارت‌آپی، یک موضوع یا محور خاص دارد و تلاش می‌شود که هر دوشنبه، تنها استارت‌آپ‌ها و طرح‌های همان حوزه معرفی شوند.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق از سال ۱۳۹۸ در راستای مأموریت خود مبنی بر تأمین مالی توسعه فناوری و به ویژه فناوری‌های پیشرفته و اولویت‌دار، در قالب برنامه «هم‌سرمایه‌گذاری» با صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه‌گذاری جسورانه در استارت‌‌آپ‌ها و طر‌ح‌های سرمایه‌پذیر را آغاز کرده است. هر دوشنبه استارت‌آپی، یک موضوع یا محور خاص دارد و تلاش می‌شود که هر دوشنبه، تنها استارت‌آپ‌ها و طرح‌های همان حوزه معرفی شوند. در رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» تمام کسانی که دارای طرح سرمایه‌پذیر هستند، طرح و مدل کسب و کار خود را به عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می‌کنند و در صورتی که یکی از عاملان سرمایه‌گذاری صندوق پس از ارزیابی و تأیید طرح و مدل کسب‌وکار، تصمیم به سرمایه‌گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تأمین می‌کند.

یکی از الزامات اجرای این برنامه، شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر جذاب و توانمند، و معرفی آن‌ها به عاملان سرمایه‌گذاری صندوق (اعم از صندوق‌های پژوهش و فناوری و صندوق‌های جسورانه بورسی) و سایر سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی علاقمند است. از این رو، صندوق نوآوری و شکوفایی رویدادهایی با عنوان «دوشنبه‌های استارت‌آپی» را برگزار می‌کند، که هدف آن، شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر جذاب و توانمند، و معرفی آن‌ها به سرمایه‌گذاران علاقمند است.

رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی در حوزه «زیست‌فناوری» به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری بنیاد ملی نخبگان استان البرز، کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز و شتاب‌دهنده دانش‌بنیان سیوان (C۱) در محورهای کیت‌های تشخیصی، سلول‌های بنیادی، تجهیزات آزمایشگاهی، داروهای نوترکیب، نانوزیست‌فناوری، مهندسی بازساختی برگزار می‌شود. تمامی‌ هزینه‌های برگزاری رویداد توسط صندوق نوآوری و شکوفایی تامین شده و ثبت‌نام برای معرفی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر در این فراخوان برای تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور، خلاق، استارت‌آپ‌ها یا پژوهشگران، مخترعان و فناوران، اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان و محققان دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور آزاد و رایگان است.

تیم‌ها و استارت‌آپ‌های علاقه‌مند تا روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند از طریق سایت صندوق نوآوری و شکوفایی (inif.ir) برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کنند. همچنین شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۱۲۸۰۶۸ و ۰۹۰۱۷۴۰۷۳۰۶ آماده پاسخگویی با سوالات است.


برای بزرگ‌نمایی تصویر، این‌جا را کلیک کنید.
با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
برای بزرگ‌نمایی تصویر، این‌جا را کلیک کنید.

  منبع : وبگاه صندوق نوآوری و شکوفایی
  10:00   دوشنبه 24 اردیبهشت 1403  
 نظرات